Senest opdateret 21. maj
fra 2006 på forlaget Gyldendal
Kategori: Selvudvikling
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 230 gram
127 sider. Hæftet udgave, Fejlfri /ny! -- Om bogens indhold: Underholdende og inspirerende lille selvhjælpsbog til den karrierebevidste. Paul Arden, en af reklamebranchens store profiler, beskriver i korte statements, hvordan man optimerer sit arbejdsliv, udfordrer kreativiteten og udforsker grænserne for ens formåen. Indimellem med provokorende udsagn om f.eks. værdien af at blive fyret - og hvorfor det ofte er bedre at tage fejl end at have ret.Oversætter: Suzanne Aagaard
Senest opdateret 22. maj
fra 2005 på forlaget Phaidon
Kategori: Øvrige
pris: 85 kr
Sideantal: 128
Indbinding: HF
Ubetydelige lager-/brugsspor
Senest opdateret 14. april
på forlaget Phaidon Press, 2003
pris: 145 kr – stand: ★★★
Sideantal: 128
Indbinding: Softcover
Stand: Fine
It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be is a handbook of how to succeed in the world - a pocket 'bible' for the talented and timid to make the unthinkable thinkable and the impossible possible. The world's top advertising guru, Paul A. It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be is a handbook of how to succeed in the world - a pocket 'bible' for the talented and timid to make the unthinkable thinkable and the impossible possible. The world's top advertising guru, Paul A