Søg efter bog


Din søgning gav: 3 resultater
  1. Billede af bogen Det handler ikke om, hvor god du er, men hvor god du vil være

    Senest opdateret 21. maj

    Det handler ikke om, hvor god du er, men hvor god du vil være

    Af Paul Arden

    fra 2006 på forlaget Gyldendal

    Kategori: Selvudvikling

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 230 gram

    127 sider. Hæftet udgave, Fejlfri /ny! -- Om bogens indhold: Underholdende og inspirerende lille selvhjælpsbog til den karrierebevidste. Paul Arden, en af reklamebranchens store profiler, beskriver i korte statements, hvordan man optimerer sit arbejdsliv, udfordrer kreativiteten og udforsker grænserne for ens formåen. Indimellem med provokorende udsagn om f.eks. værdien af at blive fyret - og hvorfor det ofte er bedre at tage fejl end at have ret.Oversætter: Suzanne Aagaard


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. maj

    It's not how good you are, it's how good you want to be

    Af Paul Arden

    fra 2005 på forlaget Phaidon

    Kategori: Øvrige

    pris: 85 kr

    Sideantal: 128
    Indbinding: HF
    Ubetydelige lager-/brugsspor


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 14. april

    It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be: The world's best-selling book by Paul Arden

    Af Arden, Paul

    på forlaget Phaidon Press, 2003

    pris: 145 kr – stand: ★★★

    Sideantal: 128
    Indbinding: Softcover
    Stand: Fine
    It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be is a handbook of how to succeed in the world - a pocket 'bible' for the talented and timid to make the unthinkable thinkable and the impossible possible. The world's top advertising guru, Paul A. It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be is a handbook of how to succeed in the world - a pocket 'bible' for the talented and timid to make the unthinkable thinkable and the impossible possible. The world's top advertising guru, Paul A


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort