Søg efter bog


Din søgning gav: 8 resultater
  1. Billede af bogen Organisasjonsteori. Morderne, symbolske og postmoderne perspektiver

    Senest opdateret 30. august

    Organisasjonsteori. Morderne, symbolske og postmoderne perspektiver

    Af Mary Jo Hatch

    fra 2004 på forlaget Oxford University Press

    Oplag: 4

    ISBN: 82-7935-018-7

    pris: 180 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Paperback, 420 sider, ny/ubrugt fra ikke-ryger hjem


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Billede af bogen The Expressive Organization

    Senest opdateret 10. juni

    The Expressive Organization

    Af Majken Schultz, Mary Jo Hatch, Mogens Holten Larsen

    fra 2000 på forlaget Oxford University Press on Demand

    ISBN: 01-9829-779-3

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 480 gram

    This book challenges current beliefs about organisational identity, reputation, and branding. A highly-talented and diverse team of contributors reveals a wealth of new ideas for discovering the answers to questions troubling contemporary organisations. How does an organisation create a strong reputation? What are the implications of corporate branding on organisational structures and processes? How do organisations discover their identities? This multi-disciplinary text will have broad appeal for both students and practitioners alike.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Billede af bogen Taking Brand Initiative

    Senest opdateret 5. marts

    Taking Brand Initiative

    Af Mary Jo Hatch, Majken Schultz

    fra 2008-03-07 på forlaget John Wiley & Sons

    ISBN: 07-8799-830-3

    pris: 100 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 550 gram

    Taking Brand Initiative offers a revolutionary approach to corporate branding that looks beyond the marketing value of brands company-to-customer and the HR significance of brands company-to-employee. It places the management of brands at the senior level of management as it radiates throughout the organization. In this groundbreaking book, international branding thought leaders, Mary Jo Hatch and Make Schultz explain how a company's brand is just as important to ÒoutsidersÓÑpoliticians, suppliers, and analysts as it is to company insiders. They show how only the corporate brand can integrate all the company's staff functions and provide a vision for competition and globalization. Meget få highlights Kan afhentes i Søborg eller sendes.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Billede af bogen Organizational Identity

    Senest opdateret 5. marts

    Organizational Identity

    Af Mary Jo Hatch, Majken Schultz

    fra 2004 på forlaget Oxford University Press on Demand

    ISBN: 01-9926-947-5

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Presents the works on organizational identity. Ranging from theoretical contributions to empirical studies, the readings in this book address the key issues of organizational identity, and show how these issues have developed through contributions from such diverse fields of study as sociology, psychology, management studies and cultural studies.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 16. oktober

    The Expressive Organization - Linking Identity, Reputation, and the Corporate Brand

    Af Majken Schultz, Mary Jo Hatch & Mogens Holten Hansen

    fra 2000 på forlaget Oxford University Press

    Kategori: Øvrige

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★

    Sideantal: 292
    Indbinding: Softcover


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  6. Billede af bogen Organisation Theory

    Senest opdateret 28. januar

    Organisation Theory

    Af Mary Jo Hatch

    fra 2006 på forlaget Oxford University Press

    ISBN: 0-19-926021-4

    Kategori: Organisation

    pris: 55 kr – stand: ★★★

    Vægt: 750 gram

    -


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  7. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 21. oktober

    Organization Theory - Modern, Symbolic, and Postmodern Perspectives

    Af Mary Jo Hatch

    fra 1997 på forlaget Oxford University Press

    Kategori: Øvrige

    pris: 155 kr

    Sideantal: 388
    Indbinding: HF
    Indhold fremtræder ubrugt. Ejersignatur forrest i bogen. Lette lagerspor


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  8. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 16. oktober

    Taking Brand Initiative - How Companie Can Align Strategy, Culture, and Identity Through Corporate Branding

    Af Mary Jo Hatch & Majken Schultz

    fra 2008

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★

    Indbinding: Hardback with d/j
    Signed. PON.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort