Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 117 bøger.



  • 31Billede af bogen COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Senest opdateret 3. marts

    COCA-COLA Business på verdensplan ( Coca - Cola )

    Af William Gould - oversat af Anders Johansen.

    1. udgave fra 1995Forlaget Åløkke

    Oplag: active

    ISBN: 87-592-2140-2

    Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 410 gram

    COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 32Billede af bogen International Markedsføring. Cases og opgaver

    Senest opdateret 28. februar

    International Markedsføring. Cases og opgaver

    Af Finn Rolighed Andersen & Co.

    4. udgave fra 2012Trojka/Gads Forlag A/S

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-92098-47-4

    Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 140 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 600 gram

    FAG: International Markedsføring Opgave bog. 280 sider. Stand: Absolut Ny, aldrig brugt. prisen er ex. forsendelsen - vægt 600 gr. Paperback.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 33Billede af bogen Black Box Thinking.

    Senest opdateret 23. februar

    Black Box Thinking.

    Af Matthew Syed

    1. udgave fra 2016 på forlaget Turbine

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-406-1162-5

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 670 gram

    Hvorfor er vi så bange for at begå fejl, når det op gennem tiden og evolutionen er bevist, at fejl netop viser vejen til læring, udvikling og fremskridt.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 34Billede af bogen Cool & hip  marketing.                   Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Senest opdateret 23. februar

    Cool & hip marketing. Sådan påvirker livsstil forbrugere, virksomheder og reklame.

    Af Henrik Vejlgaard.

    fra 2001Nordisk Forlag, Arnold Busck

    Oplag: active

    ISBN: 87-17-07084-8

    Kategori: Markedsføring

    pris: 98 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 810 gram

    Flere og flere mennesker er optaget af livsstil og livsstilbrancherne er i hastig vækst. Men hvorfor spiller livsstil så stor en rolle i de moderne samfund, og hvilke konsekvenser har livsstil for markedsanalyse, markedsføring, brands og reklame? Disse spørgsmål besvarer Henrik Vejgaard i Cool og hip marketing.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 35Billede af bogen A Complaint is a Gift. Recovering Customer Loyalty when things go wrong

    Senest opdateret 15. februar

    A Complaint is a Gift. Recovering Customer Loyalty when things go wrong

    Af Janelle Barlow and Claus Møller

    2. udgave fra 2008 på forlaget Berett-Koehler Publishers

    Oplag: active

    ISBN: 9781576755822

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Revised edition. 280+x sider, tradepaperback, dedikation muligvis fra forfatteren på indersiden af omslaget, rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 36Billede af bogen Grafisk design: markedsføring i praksis og håndværk for den lidt øvede

    Senest opdateret 15. februar

    Grafisk design: markedsføring i praksis og håndværk for den lidt øvede

    Af Kay Werner Schmidt

    1. udgave fra 2004 på forlaget Grafisk Litteratur & Design

    Oplag: active

    ISBN: 87-989956-1-8

    Kategorier: Faglitteratur, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 2450 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 3090 gram

    490 sider. Bogen foreligger indbundet (lærred) + kassette (lærred) til opbevaring. Mål og vægt er som følger: B: 264mm, H: 270mm, D: 52mm, Vægt: 3055g. Bogen er ny! - Hør her: Intet er sparet for at vise de utrolige muligheder inden for grafisk design. De er her samlet på 490 sider, hvor de i virkeligheden aldrig optræder i den samme tryksag. - Bogen udmærker sig bl.a. ved, at de farver og trykteknikker, der beskrives, rent faktisk er trykt på den måde i bogen. Det betyder bl.a., at du præcis kan se, hvordan det ser ud. - Enestående bog om design og markedsføring. Bogen blev kåret som årets bog i 2004.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 37Billede af bogen The Bourgeois Virtus. Ethics for an age of commerce

    Senest opdateret 12. februar

    The Bourgeois Virtus. Ethics for an age of commerce

    Af Deirdre N. McCloskey

    fra 2006 på forlaget University of Chicago Press

    Oplag: active

    Kategorier: Antologier, Erhverv, Faglitteratur, Historie:Kultur, Markedsføring, Økonomi

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 984 gram

    Som en skjald fra tidligere tider konkluderer McCloskey om kapitalismens succes på to måder: kvaliteten af den personlige adfærd, som muliggør at kapitalismen lykkedes og de personlige muligheder som den kapitalistiske økonomi historisk har medført.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 38Billede af bogen The Banker's New Clothes. What's Wrong with Banking and What to Do about It.

    Senest opdateret 12. februar

    The Banker's New Clothes. What's Wrong with Banking and What to Do about It.

    Af Anat Admati & Martin Hellwig

    fra 2014 på forlaget Princeton

    Oplag: active

    ISBN: 0-691-15684-2

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie, Økonomi

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 718 gram

    "At last! Two eminent economists explain in plain english what is wrong with banks and what needs to be done to make them safer" - Mervyn King, Governor of the Bank of England

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 39Billede af bogen Unik nu - eller aldrig. Brandet driver virksomheden i den nye værdiøkonomi.

    Senest opdateret 11. februar

    Unik nu - eller aldrig. Brandet driver virksomheden i den nye værdiøkonomi.

    Af Jesper Kunde

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 8775538199

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1100 gram

    A corporate Religion book. 384 sider, illustreret i s/h og farver, hardback i originalt smudsomslag og Kassette. Tidligere jeres navnestempel øverst friblad ellers super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 40Billede af bogen Rosser Reevers - manden bag USP'et

    Senest opdateret 10. februar

    Rosser Reevers - manden bag USP'et

    Af René Højris

    1. udgave fra 2002Forlaget Roger

    Oplag: active

    ISBN: 8790860047

    Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier

    pris: 125 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 900 gram

    Rosser Reevers fra reklamebureauet Bates udviklede branchens mest epokegørende arbejdsværktøj: Unique Selling Preposition. 150 sider, illustreret i s/h, hardback, stort format, i rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 41Billede af bogen Patenter og Innovation i Danmark

    Senest opdateret 3. februar

    Patenter og Innovation i Danmark

    Af Lee N. Davis

    1. udgave fra 1991Blytmanns Forlag

    Oplag: active

    ISBN: 87-87569-46-9

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    243 sider, hæftet. Publikation nr. 9. Teknik-Samfund Initiativet, Statens Samfundsvidenskabelige Forskningsråd.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 42Billede af bogen NYC head over (high) heels

    Senest opdateret 1. februar

    NYC head over (high) heels

    Af Kristina Korsholm

    1. udgave fra 2008 på forlaget Thanning & Appel

    Oplag: active

    ISBN: 87-413-0018-1

    Kategorier: Journalistik, Ledelse & Management, Markedsføring, Rejsebøger/guides

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Her kommer vi godt rundt i det fashionable New York.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 43Billede af bogen Bloodsport

    Senest opdateret 1. februar

    Bloodsport

    Af Robert Teitelman

    fra 2016 på forlaget Puplicaffairs

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-61039-413-0

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 678 gram

    En udviklingshistorie af virksomheds- og finanskulturen. Den er både teoretisk og helt praktisk i gennemgangen, ser det fra alle vinkler....

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 44Billede af bogen Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Senest opdateret 1. februar

    Idea Man. A memoir by the co-founder of Microsoft

    Af Paul Allen

    fra 2012 på forlaget Portofolio Penguin

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-141-95371-6

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Fysik, Kommunikation, Matematik, Markedsføring, Memoirer

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 276 gram

    "He, and a tiny club of others, literally invented the twenty-first century" - citat BONO

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 45Billede af bogen The Art of being unreasonable

    Senest opdateret 1. februar

    The Art of being unreasonable

    Af Eli Broad

    fra 2012 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-118-17321-3

    Kategorier: Engelsk, Markedsføring, Memoirer, Samfund & historie

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 428 gram

    Indbundet + omslag. På engelsk. Undertitel: " Lessons in Unconventional Thinking". "As a creator of succesful companies, Eli Broad has few equals, and The Art of Being Unreasonable clearly shows why. It's also a book that powerfully makes the case that wealth finds its ultimate purpose in public service" - Bill Gates Billede kommer

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 46Billede af bogen The New Wealth Management

    Senest opdateret 1. februar

    The New Wealth Management

    Af Harold Evensky et al. (editors)

    fra 2011 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-470-62400-5

    Kategorier: Forvaltning, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1012 gram

    Udsendt i CFA Institute Investment series.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 47Billede af bogen Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Senest opdateret 1. februar

    Bad Blood. Secrets and Lies in a Silicon Valley Starup

    Af John Carreyrou

    fra 2018 på forlaget Picador

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-5098-6806-3

    Kategorier: Engelsk, IT-bøger, Markedsføring, Medicin

    pris: 90 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 592 gram

    Business Book of The Year 2018. Indbundet + omslag. "You will not want to put this riveting, masterfully reported book down. No matter how bad you think the Theranos story was, you'll learn that the reality was actually far worse." - Bethany McLean.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 48Billede af bogen Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Senest opdateret 1. februar

    Fallen Angel The Making and Unmaking of Rajat Gupta

    Af Sandipan Deb

    fra 2013 på forlaget Rupa

    Oplag: active

    ISBN: 978-81-291-2111-0

    Kategorier: Amerika/USA, Kriminalitet, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 178 gram

    Bogen på eng./am "A tradegy of Greek proportions, this is the story of an Indian icon at the centre of the biggest insider trading case in the history of the United States of America"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 49Billede af bogen The Outsiders

    Senest opdateret 1. februar

    The Outsiders

    Af William N. Thorndike

    fra 2012 på forlaget Harvard Business Review Press

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-221-6267-5

    Kategorier: Kompetenceudvikling, Markedsføring

    pris: 80 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 388 gram

    Bogens undertitel er: Eight Unconventional CEOs and Their Radically Rational Blueprint for Success. Must-read for leaders. Koster 240kr på saxo.com.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 50Billede af bogen Fragile By Design

    Senest opdateret 1. februar

    Fragile By Design

    Af Charles W. Calomiris og Stephen H. Haber

    fra 2014 på forlaget Princeton University Press

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-691-15524-1

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Samfund & historie

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 964 gram

    Undertitel: "The Political Origins of Banking Crisis & Scarce Credit"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 51Billede af bogen The Performance Papers  Incisive Briefings For Busy Leaders

    Senest opdateret 1. februar

    The Performance Papers Incisive Briefings For Busy Leaders

    Af Andrew Bass

    fra 2011 på forlaget bookshaker

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-907498-71-8

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 324 gram

    "Chock-Full of Know-How and Experience, and written in a style that is both rigorous and refreshingly light in jargon,"

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 52Billede af bogen Dear Chairman  Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Senest opdateret 1. februar

    Dear Chairman Boardroom Battles and the Rise of Shareholder Activism

    Af Jeff Graham

    fra 2016 på forlaget Harper Business

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 476 gram

    "This is a rare book, matsreful in both technical understanding and in narrative". - Amity Shlaes, forfatter til Coolidge og The Forgotten Man.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 53Billede af bogen All consumers are not created equal

    Senest opdateret 26. januar

    All consumers are not created equal

    Af Gareth Hallberg

    fra 1995 på forlaget Wiley

    Oplag: active

    ISBN: 0-471-12004-9

    Kategorier: Faglitteratur, Ledelse & Management, Markedsføring, Studiebøger

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Differential marketing. Database marketing, direct marketing, data processing, branding. 300 sider.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 54Billede af bogen Hvis det handler om mig, så køber jeg! - omnichannel marketing

    Senest opdateret 19. januar

    Hvis det handler om mig, så køber jeg! - omnichannel marketing

    Af Rasmus Houlind

    1. udgave fra 2015 på forlaget Omnichannel Institute

    Oplag: active

    ISBN: 9788792562364

    Kategori: Markedsføring

    pris: 260 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1000 gram

    Hæftet. Aldrig brugt - har bare stået i reolen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 55Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Competitive advantage - creating and sustaining superior performance

    Af Michael E. Porter

    fra 1985 på forlaget The Free Press

    Oplag: active

    Kategorier: Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    En klassiker omkring strategiske processer, og hvordan virksomheden kan skabe og fastholde sine konkurrencefordele. Bogen kan bruges som et praktisk værktøj.til at vælge den rette strategi.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 56Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Kvinde kend din karriere - en personlig guide til din professionelle planlægning og karrierevalg

    Af Inge Berneke

    1. udgave fra 2010 på forlaget L&R Business

    Oplag: active

    Kategorier: Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Selvudvikling

    pris: 245 kr – stand: ★★★★★★

    Meget velskreven guide til den moderne kvinde, som ønsker råd til at planlægge sin karriere. Læs om karriere-cyklus, netværk, personlig branding og work-life-balance.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 57Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Klimaforandringer - Hvad er din forretningsstrategi?

    Af Andrew J. Hoffman & John G. Woody

    fra 2009 på forlaget Gyldendal Business

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Miljø, Samfundsvidenskab

    pris: 105 kr – stand: ★★★★★★

    Klimaforandringer er kommet for at blive - det samme er de forandringer, som de vil medføre for virksomhederne. Forfatterne taler om en "markedsovergang", hvor der vil være både vindere og tabere. De virksomheder, der viser lederskab og tager ansvar for den grønne omstilling, vil være morgendagens vindere. Bogen inspirerer til, hvordan ledere og virksomheder kan drage fordele ved at lede an i udviklingen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 58Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Branson - Behind the Mask

    Af Tom Bower

    fra 2014 på forlaget Faber & Faber

    Oplag: active

    Kategorier: Biografier, Markedsføring

    pris: 115 kr – stand: ★★★★★★

    Uhyre velskrevet bog af en af Storbritanniens førende undersøgende journalister, Tom Bower, som absolut ikke stryger Branson med hårene. Som iværksætter er Richard Branson i en kategori for sig. Om nogen er den britiske eventyrer, luftballonskipper og forretningsgeni en mester i at brande sig selv og sine virksomheder: Virgin Records, Virgin Airlines, Virgin Galatic... Samtidig har han stærke meninger omkring vigtigheden af at handle mere klimavenligt. Bogen tjekker, om der er sammenhæng mellem Bransons holdninger og den måde, han driver sine virksomheder på. Bogen er en kasseret biblioteksbog i perfekt stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 59Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Amazon.com - Historien om Jeff Bezos

    Af Brad Stone

    på forlaget Gyldendal

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 219 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 790 gram

    Bogen er i hardback, og omslaget har et lille buk - men bogens sider er perfekte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 60Intet billede af bogen

    Senest opdateret 24. marts

    Data and Goliath. The hidden battles to collect your data and control your world.

    Af Bruce Schneider

    1. udgave fra 2015 på forlaget W. W. Norton and Company

    Oplag: active

    ISBN: 9780393244816

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    383 sider, hardback i originalt smudsomslag, indklæbet navne mærkat fra tidligere ejer på første blanke side og signatur på titelblad eller super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort