Senest opdateret 10. april
1. udgave fra 2002 på forlaget Samfundslitteratur
ISBN: 9788759309728
Kategori: Organisation
pris: 78 kr – stand: ★★★★★★
Der findes en del litteratur om, hvad man bør gøre, hvis man vil udvikle organisatorisk læring og lærende organisationer. Og der findes ganske lidt om, hvad der faktisk foregår i danske virksomheder i dag - især hvad angår mindre virksomheder. På baggrund af seks cases fra mindre virksomheder ...
Senest opdateret 10. april
1. udgave fra 2023 på forlaget Grønningen 1
ISBN: 978.87-7339-132-7
Kategori: Biografier
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 402 gram
Ali Najei fortæller om at vokse op i et hårdt miljø præget af vold, stoffer og magtkampe. På trods af dette lykkedes det ham at bryde med det kriminelle miljø og han lever nu af at hjælpe andre ud af miljøet. Oplagt til yngre læsere af bøger fra virkelighedens verden.
Senest opdateret 10. april
1. udgave fra 2005 på forlaget Batzer & Co.
ISBN: 978-87-92439.03.1
Kategori: ISLAND
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 308 gram
Sommerlys, og så kommer natten” er nok fæstnet i tid og til dels også i rum, men er overordnet en fortælling om menneskets drømme og længsler. Bogen er oversat fra islandsk og bfik den store islandske litteraturpris.
Senest opdateret 10. april
1. udgave fra 2022 på forlaget Septem International
ISBN: 978-87-90429-12-6
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 446 gram
Bogen handler om, hvordan man gør den 3. alder til livets bedste. Baggrunden for bogen er, at forskere de seneste år har dokumenteret, at over en halv million danskere føler sig ofte eller hele tiden ensomme, og 65.000 er så ensomme, at det er livstruende. De fleste er enlige, ældre mænd. I min nye bog får læserne en regulær indsprøjtning med inspiration, energi og nye vinkler, og det er der behov for. Hovedproblemet er, at det billede, vi ser omkring os, stadig er alle de velfungerende seniorer. Og det får den ensomme til at føle sig endnu mere ensom. Og blive flov og isolere sig. Bogen også er underholdende læsning. Der er interviews med aldringsforsker Henning Kirk, skuespiller Ghita Nørby og entertainer Eddie Skoller, samt et seriøst afsnit om latterens helende virkning: 10 minutter har samme effekt på hjerte og lunger som en halv times jogging, skriver Hanne Faldborg. Eddie Skoller siger for eksempel: "Jeg er ikke så firkantet længere, ikke så rugbrødsagtig. Liver er blevet rigere og blødere i takt med, at jeg er blevet ældre". Ghita Nørby siger for eksempel: "Mit hoved tror stadigvæk, jeg kan alt, men min krop siger, det kan du ikke, Ghita, men jeg bliver ved med at skubbe stemmen fra mig og gøre ting, jeg kommer til at bøde for. I mine øjne er det alderens største problematik, at man ikke aner, hvordan det er at blive gammel, før man er det."
Senest opdateret 10. april
1. udgave fra 2010 på forlaget Frydenlund
Oplag: 1
ISBN: 9788778878809
Kategori: Faglitteratur
pris: 175 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 402 gram
Som forfatter til en fagbog viser du, at du er ekspert inden for dit felt, og din bog bliver dermed et uvurderligt markedsføringsredskab for dig og din virksomhed. Rikke Moos giver et unikt indblik i vejen fra tastatur til færdig bog. Og anstrengelserne er godt givet ud, for forfatterskabet booster både din virksomhed og din karriere. Fra idé til bestseller guider alle, der går med tanker om at omsætte deres viden til en fagbog. Hele processen – fra første idé over skrivning til udgivelse og markedsføring – er medtaget. Men det kræver selvfølgelig en arbejdsindsats. En vigtig pointe er, at det kun lykkes, hvis bogen er velskrevet, godt opbygget og har værdi for målgruppen – og ikke mindst, hvis man gør en indsats for at markedsføre den. Og med den rigtige og vedholdende markedsføring – fra forlaget men især også fra forfatteren selv – er succesen lige om hjørnet, og både din bog og din karriere er sikret et langt og sundt liv! Rikke Moos er tekstforfatter, underviser og skrivecoach. Hun driver virksomhederne Webskribenten og Bogsucces, der begge har fokus på at skabe succes med ord – så det også giver afkast på omsætningen. Indhold: • Forord • Indledning • Kapitel 1: Hvorfor udgive en bog? • Kapitel 2: Den gode idé – sådan puster du liv i den • Kapitel 3: Kom godt fra start • Kapitel 4: Er du klædt godt nok på? • Kapitel 5: Research • Kapitel 6: Organisering af bogen • Kapitel 7: Skriveprocessen • Kapitel 8: Bogmarkedets aktører • Kapitel 9: Hvordan vil du udgive? • Kapitel 10: Marketing og PR • Kapitel 11: Digital udgivelse • Kapitel 12: Når bogen er udgivet • Tak • Litteratur • Stikord
Senest opdateret 3. april
1. udgave fra 2001 på forlaget Aschehoug
ISBN: 9788711114827
Kategori: IT-bøger
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Morten Helveg Petersen mener, at vi overalt - i erhvervslivet, i kulturlivet, i uddannelses- og sundhedssektoren og ikke mindst i folkestyret - står famlende over for at udnytte den nye teknologis muligheder. Og han mener først og fremmest, at det der er brug for, er politiske valg - og politikere,
Senest opdateret 3. april
1. udgave fra 1998 på forlaget Aalborg Universitet
ISBN: 9788773076064
Kategori: Europa
pris: 55 kr – stand: ★★★★★★
The northern territories of the former Soviet Union remain an under-researched and thus under-represented region in European studies, even though an understanding of the political, social and economic forces shaping these new nation states is of importance to the stability of Europe as a whole.
Senest opdateret 3. april
1. udgave fra 1992 på forlaget Grafisk litteratur
ISBN: 9788788263442
Kategori: Faglitteratur
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 565 gram
Brevbogen - om at skrive breve der virker. Bogen er med hardcover og er flot som ny.
Senest opdateret 3. april
2. udgave fra 1993 på forlaget Oxford University Press
ISBN: 0199132852
Kategori: Engelsk
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 646 gram
This book presents a vivid picture of the many and varied social changes of the past eighty years. This second edition has been updated to 1980. An extensive new section on Northern Ireland has been added and there are many new illustrations.
Senest opdateret 3. april
1. udgave fra 2003 på forlaget Computer Step UK
ISBN: 1-84078-253-6
Kategori: Webudvikling
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
En flot bog med mange illustrationer - er let at gå i gang med for nybegyndere