Søg efter bog


Din søgning gav: 2 resultater
  1. Billede af bogen Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

    Senest opdateret 6. april

    Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

    Af Morten Münster

    1. udgave fra 2017 på forlaget Gyldendal

    Oplag: 17

    ISBN: 87-0224-358-X

    Kategorier: Dansk, Erhverv, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring, Økonomi

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 450 gram

    Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi bygger strategier til. De gør ikke, som vi har planlagt, de skal gøre. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem. Morten Münster omsætter i "Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag" de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – og giver en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 13. april

    Jytte vender tilbage - den umoderne guide til at skabe forandringer imod alle odds

    Af Morten Münster

    fra 2020 på forlaget Gyldendal

    Kategori: Øvrige

    pris: 180 kr

    Sideantal: 352
    Indbinding: HF
    Ubrugt. Ubetydelige lagerspor


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort