Søg efter bog


Din søgning gav: 119 resultater
  1. Billede af bogen Foss

    Senest opdateret 21. april

    Foss

    Af Steen Andersen (f. 1972), Kurt Jacobsen (f. 1954)

    1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen

    ISBN: 9788776642204

    Kategorier: Biografier, Erhverv

    pris: 219 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1217 gram

    Portræt af den ene af de tre stiftere af F.L. Smidth & Co ingeniøren og politikeren Alexander Foss (1858-1925) herunder om hans centrale rolle som organisationsmand, bl.a. i forbindelse med oprettelsen Industrifagene senere Industrirådet og under Første Verdenskrig hvor han med held varetog danske handelsinteresser over for englænderne og tyskerne. Antal sider: 515 - Indbinding: Helshirting med smudsomslag.Illustreret


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Billede af bogen De gjorde Danmark større - de multinationale danske entreprenørfirmaer i krise og krig 1919-1947

    Senest opdateret 19. april

    De gjorde Danmark større - de multinationale danske entreprenørfirmaer i krise og krig 1919-1947

    Af Steen Andersen

    1. udgave fra 2005 på forlaget Lindhardt og Ringhof

    ISBN: 9788759524961

    Kategorier: Anden verdenskrig, Erhverv, Historie:Danmark

    pris: 155 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1008 gram

    Historien om Danmarks multinationale entreprenørfirmaers aktiviteter i mellemkrigstidens krise og under 2. verdenskrig. Antal sider: 573 - Indbinding: Helshirting med smudsomslag


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Billede af bogen Nordslesvigske museer; nr 10 1983 **

    Senest opdateret 26. marts

    Nordslesvigske museer; nr 10 1983 **

    Af Red. Steen Wulff Andersen

    1. udgave fra 1983 på forlaget Museumsrådet for Sønderjyllands amt

    Oplag: 1

    Kategorier: Historie:Danmark, Lokalhistorie

    pris: 69 kr – stand: ★★★★★★

    Paperback, fin stand. Indhold : Livet i Gramleret, Løjt, en gammelkendt stenalderlokalitet. Hærvejen og bebyggelsen i Nordslesvig i ældre bronzealder Forviste fonte Åbenrå-guldsmeden G. A. Hestorff Jeppe Madsen Ohlsen M.m.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Billede af bogen Safari for alvor

    Senest opdateret 24. marts

    Safari for alvor

    Af Steen Andersen

    1. udgave fra 2005 på forlaget dk4 media

    Oplag: 1

    ISBN: 8791658004

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 850 gram

    221 sider, illustreret i farver, hardback, inkl. DVD. Rigtig flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Billede af bogen Safari for alvor - jagten på Afrikas grå spøgelse

    Senest opdateret 19. marts

    Safari for alvor - jagten på Afrikas grå spøgelse

    Af Steen Andersen

    1. udgave fra 2005 på forlaget dk4 media

    ISBN: 8791658004

    Kategori: Erindringer

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Indbundet. Aldrig læst - Inkl. DVD med tre jagtfilm.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  6. Billede af bogen Mentor - en hjertesag

    Senest opdateret 17. marts

    Mentor - en hjertesag

    Af Ria Andersen , Steen Hildebrandt

    1. udgave fra 2002 på forlaget Børsen

    ISBN: 9788776640392

    Kategorier: Ledelse & Management, Personlig udvikling

    pris: 169 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 589 gram

    Mentor - en hjertesag. - bliv en bedre leder for dig selv og andre. Antal sider: 276 - Indbinding: Heftet


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  7. Billede af bogen Nye forbindelser: Pejlinger i Aksel Sandemoses forfatterskab

    Senest opdateret 17. marts

    Nye forbindelser: Pejlinger i Aksel Sandemoses forfatterskab

    Af Steen Andersen

    1. udgave fra 2015 på forlaget Attika

    Oplag: 1

    ISBN: 9788775288700

    Kategorier: Litteraturhistorie, Litteraturvidenskab

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 900 gram

    343 sider, hæftet, super flot stand.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  8. Billede af bogen Geden med det lange skæg

    Senest opdateret 1. marts

    Geden med det lange skæg

    Af Michael Andersen og Ole Steen Pedersen

    1. udgave fra 2017 på forlaget Skröne Trykværket

    Oplag: 1

    ISBN: 9788793063754

    pris: 69 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 475 gram

    Indbindet, 27 sider, Illustreret i farver, Arkivkode: UH:-3189, Billedbog. Den gamle ged på Freddies Farm har problemer med sit lange skæg, som han hele tiden falder i. Men hvordan skal han dog gøre bondemand Freddie klart, at han gerne vil have klippet sit skæg?


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  9. Billede af bogen Ledelse i uddannelsesmiljøer

    Senest opdateret 24. februar

    Ledelse i uddannelsesmiljøer

    Af Ole Steen Andersen;Mette Lindstrøm

    1. udgave fra 2011 på forlaget Gyldendal Public

    Oplag: 1

    ISBN: 9788702108316

    Kategori: Ledelse & Management

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    205 sider, heftet, rigtig flot stand. Virker ulæst.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  10. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 22. april

    Moderne markedsføring

    Af Ole Andersen, Svend Hollesen , Steen Olesen m.fl.

    2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels

    ISBN: 978-87-412-6428-8

    Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning

    pris: 220 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 1900 gram

    kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virk­somhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret pro­duktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på di­gitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder val­get af cases.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort