Senest opdateret 21. april
1. udgave fra 2008 på forlaget Børsen
ISBN: 9788776642204
Kategorier: Biografier, Erhverv
pris: 219 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1217 gram
Portræt af den ene af de tre stiftere af F.L. Smidth & Co ingeniøren og politikeren Alexander Foss (1858-1925) herunder om hans centrale rolle som organisationsmand, bl.a. i forbindelse med oprettelsen Industrifagene senere Industrirådet og under Første Verdenskrig hvor han med held varetog danske handelsinteresser over for englænderne og tyskerne. Antal sider: 515 - Indbinding: Helshirting med smudsomslag.Illustreret
Senest opdateret 19. april
1. udgave fra 2005 på forlaget Lindhardt og Ringhof
ISBN: 9788759524961
Kategorier: Anden verdenskrig, Erhverv, Historie:Danmark
pris: 155 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1008 gram
Historien om Danmarks multinationale entreprenørfirmaers aktiviteter i mellemkrigstidens krise og under 2. verdenskrig. Antal sider: 573 - Indbinding: Helshirting med smudsomslag
Senest opdateret 26. marts
1. udgave fra 1983 på forlaget Museumsrådet for Sønderjyllands amt
Oplag: 1
Kategorier: Historie:Danmark, Lokalhistorie
pris: 69 kr – stand: ★★★★★★
Paperback, fin stand. Indhold : Livet i Gramleret, Løjt, en gammelkendt stenalderlokalitet. Hærvejen og bebyggelsen i Nordslesvig i ældre bronzealder Forviste fonte Åbenrå-guldsmeden G. A. Hestorff Jeppe Madsen Ohlsen M.m.
Senest opdateret 24. marts
1. udgave fra 2005 på forlaget dk4 media
Oplag: 1
ISBN: 8791658004
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 850 gram
221 sider, illustreret i farver, hardback, inkl. DVD. Rigtig flot stand.
Senest opdateret 19. marts
1. udgave fra 2005 på forlaget dk4 media
ISBN: 8791658004
Kategori: Erindringer
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Indbundet. Aldrig læst - Inkl. DVD med tre jagtfilm.
Senest opdateret 17. marts
1. udgave fra 2002 på forlaget Børsen
ISBN: 9788776640392
Kategorier: Ledelse & Management, Personlig udvikling
pris: 169 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 589 gram
Mentor - en hjertesag. - bliv en bedre leder for dig selv og andre. Antal sider: 276 - Indbinding: Heftet
Senest opdateret 17. marts
1. udgave fra 2015 på forlaget Attika
Oplag: 1
ISBN: 9788775288700
Kategorier: Litteraturhistorie, Litteraturvidenskab
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 900 gram
343 sider, hæftet, super flot stand.
Senest opdateret 1. marts
1. udgave fra 2017 på forlaget Skröne Trykværket
Oplag: 1
ISBN: 9788793063754
pris: 69 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 475 gram
Indbindet, 27 sider, Illustreret i farver, Arkivkode: UH:-3189, Billedbog. Den gamle ged på Freddies Farm har problemer med sit lange skæg, som han hele tiden falder i. Men hvordan skal han dog gøre bondemand Freddie klart, at han gerne vil have klippet sit skæg?
Senest opdateret 24. februar
1. udgave fra 2011 på forlaget Gyldendal Public
Oplag: 1
ISBN: 9788702108316
Kategori: Ledelse & Management
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
205 sider, heftet, rigtig flot stand. Virker ulæst.
Senest opdateret 22. april
2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels
ISBN: 978-87-412-6428-8
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1900 gram
kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Introduktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virksomhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret produktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på digitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder valget af cases.