Senest opdateret 14. april
fra 1999 på forlaget Gyldendal
ISBN: 8700317780
pris: 145 kr – stand: ★★★
Sideantal: 253
Indbinding: Hæftet, stort format
Stand: Meget velholdt
Illustreret sort/hvid og farver.. Illustreret sort/hvid og farver.
Senest opdateret 29. april
fra 2004 på forlaget Gyldendal
Kategori: Øvrige
pris: 140 kr
Sideantal: 253
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet. Tilstand: Pænt eksemplar. Illustreret i farver
Senest opdateret 24. april
fra 2015 på forlaget Lindhardt og Ringhof
Kategori: Øvrige
pris: 100 kr
Sideantal: 88
Indbinding: Hardback
Senest opdateret 14. marts
fra 2015 på forlaget Lindhardt og Ringhof
ISBN: 9,78871E+12
Kategori: Øvrige
pris: 120 kr
Sideantal: 88
Indbinding: Illustreret kartonbind
Om designeren Verner Pantons (1926-1998) arbejde med møbler og lamper i plast, glasfiber og andre syntetiske stoffer i mange farver
Senest opdateret 14. marts
fra 2009 på forlaget Gyldendal
ISBN: 9,7887E+12
Kategori: Øvrige
pris: 145 kr
Sideantal: 223
Indbinding: Hæftet
Illustreret i farver.
Senest opdateret 14. marts
fra 2004 på forlaget Gyldendal
ISBN: 8702023687
pris: 170 kr
Sideantal: 358
Indbinding: Hæftet
MED DEDIKATION AF IDA ENGHOLM. IT-historie (Anker Helms Jørgensen: Fra beregning til æstetik : computeren i det akademiske landskab set i et HCI-perspektiv. Gert Balling: Computeren i kontekst : i hovedet, i samfundet, i æstetikken og under armen) ; Webdesign (Ida Engholm: Webgenrer og stilarter - om at analysere og kategorisere websites. Lisbeth Thorlacius: Visuel kommunikation på WWW) ; Digital kunst (Mette Sandbye: The shock of the new - om at analysere og kategorisere netkunst. Lars Qvortrup: Det gode digitale kunstværk) ; Digital litteratur (Rasmus Blok: Den digitale litteraturs litterære bølgeslag - digitale fortællingers særegne æstetik, set gennem Caitlin Fishers These wawes of girls. Raine Koskimaa: Disse bølger af erindringer : en analyse af Caitlin Fishers These wawes of girls) ; Computerspil (Jesper Juul: Hvad spillet betyder : om Grand theft auto 3. Gonzalo Frasca: Snyd er ikke, hvad det har været : listige spillere og computerspil) ; Online verdener (Lars Konzack: Analysestrategi til computerspil : EverQuest i spilkritisk perspektiv. T.L. Taylor: Powergamers just wanna have fun? : spil som håndværk i en online verden) ; Fremtidens interfaces (Anders Fagerjord: Interaktiv grafik : et studie af fremtiden i dag. Mette Ramsgård Thomsen: Fremtidens interfaces : konstruktion af medierede virkeligheder)