Senest opdateret 5. marts
1. udgave fra 2007 på Syddansk Universitetsforlag
Oplag: 3
ISBN: 87-7838-636-5
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 200 gram
Let læst vejledning til rapportskrivning. Kun ca. 40 sider men indeholder mange gode råd på komprimeret plads. Helt ny. Kan afhentes i Søborg eller sendes.
Senest opdateret 2. maj
2. udgave fra 2006 på Syddansk Universitetsforlag
Oplag: 1
ISBN: 8776741788
Kategorier: Samfundsvidenskab, Samfund & historie, Undervisning, Øvrige
pris: 155 kr – stand: ★★★★★
Hæftet. 162 sider. Sprog: Dansk. Begrebet evalueringskultur sættes i sammenhæng med den danske skoletradition og samfundets aktuelle krav til skolen. Forfatteren viser mulighederne og modsætningerne i begrebet. Endelig gives et bud på, hvordan evalueringskultur kan påvirke skolen og lærernes situation. (2311-0124).
Senest opdateret 2. april
2. udgave fra 2018 på Syddansk Universitetsforlag
Oplag: 1
ISBN: 978-87-408-3107-8
pris: 160 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 570 gram
Fin bog næsten ikke brugt ikke under stegningen eller andet steger i min bog
Senest opdateret 13. april
1. udgave fra 2008 på Syddansk Universitetsforlag
Oplag: 1
ISBN: 9788776742775
Kategorier: Filosofi, Samfundsvidenskab
pris: 130 kr – stand: ★★★★
Hæftet. 186 sider. Sprog: Dansk. Stempel i bog. (2310-0231).
Senest opdateret 29. april
fra 2001 på Odense Universitetforlag
Kategori: Øvrige
pris: 95 kr
Sideantal: 270
Sprog: Dansk Indbinding: Hæftet Tilstand: Omslag m. brugsspor. En del understregninger + navn
Senest opdateret 26. april
fra 2002 på Odense Universitetsforlag
Kategori: Øvrige
pris: 145 kr
Indbinding: HF
Ubrugt
Senest opdateret 26. april
fra 1998 på Odense Universitetsforlag
Kategori: Øvrige
pris: 170 kr
Sideantal: 182
Indbinding: HF
Lagerspor. Ubrugt.
Senest opdateret 14. marts
fra 2003 på Syddansk Universitetsforlag
ISBN: 8778388686
Kategori: Øvrige
pris: 100 kr
Sideantal: 222
Indbinding: Paperback.
Til et udviklingsprojekt om selvevaluering hos tretten frie kostskoler opstilles fire modeller: målopfyldelsesevaluering, virkningsevaluering, brugerorienteret evaluering og deliberativ demokratisk evaluering, og for hver model gives nogle principper, en køreplan og nogle praktiske eksempler