Søg efter bog


Din søgning gav: 1 resultater
  1. Billede af bogen Cola som kult.

    Senest opdateret 23. februar

    Cola som kult.

    Af Niels Frid-Nielsen.

    fra 1992 på forlaget Fremad

    ISBN: 87-557-1830-2

    Kategori: Ledelse & Management

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 263 gram

    I 1980érne udfordrede Pepsi Cola Colas dominans på colamarkedet. Det udviklede sig til en regulær cola-krig om markedsandele og livsstil. Markedsføring, PR og reklame blev slagmarken i cola-krigen. megastjernen Michael Jackson bragte cola-krigen til Europa i sommeren 1992. Siden har Coca Cola og Pepsi kæmpet ikke bare om Europa, men om den globale sejr. Cola-krigen er en krig uden døde, men med milliarder af dollars som indsats.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort