Senest opdateret 10. april
1. udgave fra 2010 på forlaget Frydenlund
Oplag: 1
ISBN: 9788778878809
Kategori: Faglitteratur
pris: 175 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 402 gram
Som forfatter til en fagbog viser du, at du er ekspert inden for dit felt, og din bog bliver dermed et uvurderligt markedsføringsredskab for dig og din virksomhed. Rikke Moos giver et unikt indblik i vejen fra tastatur til færdig bog. Og anstrengelserne er godt givet ud, for forfatterskabet booster både din virksomhed og din karriere. Fra idé til bestseller guider alle, der går med tanker om at omsætte deres viden til en fagbog. Hele processen – fra første idé over skrivning til udgivelse og markedsføring – er medtaget. Men det kræver selvfølgelig en arbejdsindsats. En vigtig pointe er, at det kun lykkes, hvis bogen er velskrevet, godt opbygget og har værdi for målgruppen – og ikke mindst, hvis man gør en indsats for at markedsføre den. Og med den rigtige og vedholdende markedsføring – fra forlaget men især også fra forfatteren selv – er succesen lige om hjørnet, og både din bog og din karriere er sikret et langt og sundt liv! Rikke Moos er tekstforfatter, underviser og skrivecoach. Hun driver virksomhederne Webskribenten og Bogsucces, der begge har fokus på at skabe succes med ord – så det også giver afkast på omsætningen. Indhold: • Forord • Indledning • Kapitel 1: Hvorfor udgive en bog? • Kapitel 2: Den gode idé – sådan puster du liv i den • Kapitel 3: Kom godt fra start • Kapitel 4: Er du klædt godt nok på? • Kapitel 5: Research • Kapitel 6: Organisering af bogen • Kapitel 7: Skriveprocessen • Kapitel 8: Bogmarkedets aktører • Kapitel 9: Hvordan vil du udgive? • Kapitel 10: Marketing og PR • Kapitel 11: Digital udgivelse • Kapitel 12: Når bogen er udgivet • Tak • Litteratur • Stikord
Senest opdateret 28. april
fra 2010 på forlaget Frydenlund
Kategori: Øvrige
pris: 125 kr – stand: ★★★★★
Sideantal: 176
Indbinding: Softcover
Giver overblikket, motivationen og værktøjerne til at realisere fagbogsprojektet. Med vejledninger, tips og gode råd guides den kommende forfatter igennen processen fra idé til færdig bog
Senest opdateret 24. marts
1. udgave fra 2006 på forlaget Libris
Oplag: 1
ISBN: 8778437431
Kategori: Markedsføring
pris: 45 kr – stand: ★★★★
Vægt: 297 gram
Paperback, 151 sider. Pæn stand, dog har forsiden af omslaget en lille flænge (se billede)
Senest opdateret 16. marts
fra 2006 på forlaget Libris Media A/S
ISBN: 87-7843-743-1
pris: 95 kr – stand: ★★★★
Senest opdateret 14. april
fra 2006 på forlaget Libris
ISBN: 8778437431
pris: 95 kr – stand: ★★★
Sideantal: 151
Indbinding: Hæftet
Stand: Pænt eksemplar
Om hvilke love og regler der gælder for brugen af e-mail nyhedsbreve i markedsføringssammenhæng samt trin for trin guide til opbygning og udsendelse af e-mail nyhedsbreve. Om hvilke love og regler der gælder for brugen af e-mail nyhedsbreve i markedsføringssammenhæng samt trin for trin guide til opbygning og udsendelse af e-mail nyhedsbreve