Søg efter bog


Din søgning gav: 1 resultater
  1. Billede af bogen Kunden som partner - Holistisk markedsledelse - en markedsfilosofi for 90’ernes frie konkurrence

    Senest opdateret 17. marts

    Kunden som partner - Holistisk markedsledelse - en markedsfilosofi for 90’ernes frie konkurrence

    Af Jon Ivar Johansen - oversat af Stig Jørgensen & Anni Vejstrup

    fra 1992 på forlaget InfoNet Analyser ApS

    ISBN: 87-983040-1-1

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 700 gram

    Kunden som partner - Holistisk markedsledelse - en markedsfilosofi for 90’ernes frie konkurrence – 160 sider – Hardback – Sprog: Dansk - illustrationer af Bjørn Aune. Ejermærke i bogen. –Pris ex forsendelse - B1730 -11 - 10759


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort