Se information om den valgte bog


Billede af bogen Kunden som partner - Holistisk markedsledelse - en markedsfilosofi for 90’ernes frie konkurrence

Senest opdateret 17. marts

Kunden som partner - Holistisk markedsledelse - en markedsfilosofi for 90’ernes frie konkurrence

Af Jon Ivar Johansen - oversat af Stig Jørgensen & Anni Vejstrup

fra 1992 på forlaget InfoNet Analyser ApS

ISBN: 87-983040-1-1

Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management

pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

Vægt: 700 gram

Kunden som partner - Holistisk markedsledelse - en markedsfilosofi for 90’ernes frie konkurrence – 160 sider – Hardback – Sprog: Dansk - illustrationer af Bjørn Aune. Ejermærke i bogen. –Pris ex forsendelse - B1730 -11 - 10759

Læg bogen i kurven

Spar penge på fragten! Denne bogsælger tilbyder fri fragt ved køb for over 500 kr.


Find flere bøger fra samme bogsælger og spar penge i fragt!. Klik her og find flere bøger fra samme bogsælger

betalings kort