Senest opdateret 16. april
1. udgave fra 2014 på forlaget Gyldendal Public
Oplag: 1
ISBN: 9788702124293
Kategori: Ledelse & Management
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 500 gram
158 sider, heftet, et par sider har haft et bøjet hjørne nederst, ellers rigtig flot stand.
Senest opdateret 12. april
1. udgave fra 2012 på forlaget Gyldendal
Oplag: 1
ISBN: 87-0212-429-7
Kategorier: Faglitteratur, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management
pris: 105 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 225 gram
Pæn som næsten ny - hæftet - 158 Hvordan skaber du innovation? Hvordan omsættes alle de flotte ord og festtaler til handling og effekt? Innovation er ikke et mirakelmiddel, men det kan være med til at skabe de ønskede forandringer i offentlige organisationer. At kende sin kerneopgave er forudsætningen for innovation i hverdagen. Det kræver imidlertid, at kerneopgaven er klar og fælles - og det er sjældent tilfældet viser forfatterens erfaringer. Bogen viser, hvordan kerneopgaven gøres til et meningsfuldt omdrejningspunkt for innovationen i din organisation. Med en klar kerneopgave kan medarbejdernes og borgernes ressourcer forløses, og kvaliteten forbedres. Uden at det koster mere. Og dét er innovation. Kend din kerneopgave viser, hvordan du skaber innovation i egen organisation ved at gøre kerneopgaven kendt, servicen til en oplevelse og medarbejderen til en ressource. Bogen henvender sig til offentlige ledere og medarbejdere, der står over for krav om innovation, men som savner koblingen til hverdagens udfordringer.