Senest opdateret 11. maj
fra 1997 på forlaget KOPP
ISBN: 3-930219-14-X
Kategorier: Fysik, Kommunikation, Mystik/eventyr, Opdagelsesrejser - ekspeditioner, Russisk, Science fiction, Sprog, Tysk, Varia
pris: 125 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 615 gram
hardback. Gibt es Ungebetene Gäste von anderen Planeten? UNGEBETENE GÄSTE Eine mit Dokumenten belegte Chronologie über UFO-Sichtungen, Entführungen durch Außerirdische und über Vertuschung
Senest opdateret 11. maj
fra 1978 på Politikkens forlag
ISBN: 87-567-2959-6
Kategorier: Biografier, Billedbøger, Kunst & kultur, Kunsthistorie, Undervisning
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 4000 gram
indbundet i blå kunstlæder, med guldtryk, med smudsomslag samt beskyttet i karton kassette Munchs liv gennemgås fra fødsel i 1863 Vi følger ham i hans studie ophold i Paris og følger ham i alle hans udstillinger, som er flot illustreret her i bogen. hyldest på sin 80 -årsdag, dør 23. januar1944 1963 indvies Munch museet. fantastisk biografi samt opslagsbog
Senest opdateret 11. maj
fra 2004 på forlaget Klematis
Oplag: 1.
ISBN: 87-7905-991,0
Kategorier: Hobby, Håndarbejde/hobby/håndværk, Legetøj
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
paperback. lækre billeder og god forståelig vejledning. Dyk ned i restekurven og bring-kludene til live ved at følge anvisningen i denne bog. herlig kaninfamilie, søde bamser, charmerende nisser m.m trin for trin tegninger
Senest opdateret 11. maj
fra 2004 på forlaget Klematis
Oplag: 1.
ISBN: 87-7905-991,0
Kategorier: Hobby, Håndarbejde/hobby/håndværk, Legetøj
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
paperback. lækre billeder og god forståelig vejledning. Dyk ned i restekurven og bring-kludene til live ved at følge anvisningen i denne bog. herlig kaninfamilie, søde bamser, charmerende nisser m.m trin for trin tegninger
Senest opdateret 25. juli
fra 1992 på forlaget bogklubben Rasmussen
ISBN: 87-626-46419-5
Kategorier: Billedbøger, Børnebøger, Børn & forældre, Fantasy, Fortællinger
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 490 gram
indbundet En dag Peddersen er opppe på loftet, finder hans kat, Findus, en farlig grøn pølse. Da det viser sig at være et gammelt telt, får Peddersen ikke fred før han har lovet katten en telttur. De begiver sig af sted, men både hønsene og køerne på marken vil med, så Peddersen og Findus bliver nødt til at finde på noget andet. Men Findus vil prøve at sove i telt, og teltet bliver da også slået op ... men det kan godt være lidt uhyggeligt at ligge i telt, også selv om man ikke er ret langt væk hjemmefra.
Senest opdateret 25. juli
fra 2008 på forlaget Atelier
ISBN: 978-87-7857-533-3
Kategorier: Børnebøger, Fantasy, Folkeslag, Fortællinger, Humor, Mystik/eventyr, Varia
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 475 gram
paperback Vikingehelten Hikke Harald Håkonson den Tredje fortæller videre om sit spændende liv med den særlige humor, som børn, fra 10 år, vil elske . Igen står hans særlige forhold til drager i centrum af den vilde historie.
Senest opdateret 24. juli
fra 1972
ISBN: 87-7536-067-5
Kategorier: Kunst & kultur, Kunsthistorie, Litteraturhistorie
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 300 gram
Poul Houes bog om Jens August Schades naturlyrik udkom i foråret 1972 og er på Ud over de 188 sider er der i tillæg trykt fire digte af Jens August Schade.
Senest opdateret 23. juli
2. udgave fra 2017 på forlaget Hans Reitzels
ISBN: 978-87-412-6428-8
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1900 gram
kraftig paperback MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere. TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Introduktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virksomhederne har fået nye muligheder for bl.a. målrettet individualiseret produktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på digitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder valget af cases.
Senest opdateret 23. juli
4. udgave fra 2018 på forlaget Hans Reitzels
Oplag: 1.
ISBN: 978-87-412-7156-9
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Jura, Markedsføring, Studiebøger, Undervisning
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1900 gram
paperback Det er en fagligt solid og pædagogisk lærebog til faget erhvervsjura på fx markedsføringsøkonom-, serviceøkonom- og handelsøkonomuddannelserne. Bogen omhandler: Juridisk metode Retssystemet Aftaleret Køberet Erstatningsret Produktansvar Selskabsret Markedsføringsret E-handelsret Varemærkeret Persondataret Servicejura HR-jura
Senest opdateret 23. juli
2. udgave fra 2016 på forlaget Systime
Oplag: 2.
ISBN: 978-87-616-6147-0
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Studiebøger, Undervisning
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
paperback Oplevelsesøkonomi – forundring, forandring, forvandling behandler dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksempler og cases fra forskellige brancher – nationalt og internationalt. Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent. Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri. 2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur. Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi. Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.