Senest opdateret 28. marts
1. udgave fra 2011 på forlaget Frydenlund
Oplag: active
ISBN: 9788771180411
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 600 gram
124 sider, heftet, super flot stand
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
1. udgave fra 1991 på forlaget Hernov
Oplag: active
ISBN: 87-590-2171-3
Kategorier: Erhverv, Kommunikation, Rejsebøger/guides
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
202 sider, hft. med org. omslag.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 2014 på forlaget Penguin
Oplag: active
ISBN: 978-0-141-03258-0
Kategorier: Interviewmetoder, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Personlig udvikling, Retorik
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 262 gram
"A romp through the rules of Rhetoric. A primer in the art of argument". - Observer Packed with humour, tips and anecdotes to help you get what you want" - Good Book Guide
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. marts
1. udgave fra 2002 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 8775539357
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation
pris: 65 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 490 gram
Paperback, 264 sider. Som ny - har dog et stempel på titelbladet
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. marts
fra 1998 på forlaget Management Bogklubben – en Egmont bogklub
Oplag: active
ISBN: 87-608-0857-8
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Personlig udvikling
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 550 gram
Tillidseffekten – 252 sider – Hardback - Sprog: Dansk. Tillidseffekten er Larry Reynolds’ bud på, hvordan vi som mennesker skal behandle hinanden ligeværdigt og tro på hinanden. Reynolds viser ved eksempler, hvor megen tid og hvor mange ressourcer en virksomhed, der mangler tillid, men ønsker at kontrollere sine medarbejdere,… - Pris ex forsendelse -#2206
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. marts
fra 2000 på forlaget Samfundslitteratur
Oplag: active
ISBN: 87-593-0850-8
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation, Presse og Medier, Samfundsvidenskab, Sprog
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 660 gram
"Under lup i offentligheden" er skrevet af Mie Femø Nielsen og har undertitlen "Introduktion til public relations". Bogen henvender sig ikke kun til studerende inden for public relations, sprog, kommunikation, medier, samfundsfag og ledelse, - men kort sagt til alle, der gerne vil vide, hvordan den offentlige debat er skruet sammen. Paparback. Bogen fremstår som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 20. marts
1. udgave fra 2002 på forlaget Jyllands-Postens Erhvervsbogklub
Oplag: active
ISBN: 8790959434
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 650 gram
Personlig gennemslagskraft gennem effektiv kommunikation. 251 sider, illustreret i s/h, heftet i rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 17. marts
1. udgave fra 2024 på forlaget Gutkin
Oplag: active
ISBN: 978-87-434-0534-4
Kategorier: Kommunikation, Presse og Medier, Sprog
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 300 gram
218 sider. Orig. heftet medsideflaps. Flygtige ord giver et unikt indblik i hverdagen som taleskriver i Statsministeriet – men også i de store begivenheder som statsministerens nytårstale og et helt særligt pressemøde om corona i foråret 2020, hvor hele landet pludselig lyttede med. Anita Furu (f. 1962) arbejdede som taleskriver i Statsministeriet i 14 år. ## Anita Furu (f. 1962) arbejdede som taleskriver i Statsministeriet i 14 år. Hun debuterede i 2017 med romanen Mit halve liv, som modtog Bogforums Debutantpris. I 2019 udkom den selvstændige opfølger Jeg er en, der kan sige sådan! I dag er Furu forfatter på fuld tid – og skriver en tale eller to indimellem. ## Nyt eksemplar.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 15. marts
1. udgave fra 1974 på forlaget D Reidel Publishing co.
Oplag: active
ISBN: 9027704821
Kategorier: Kommunikation, Litteraturhistorie, Litteraturvidenskab
pris: 1020 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 1100 gram
xi+501 sider, hardback i rigtig fin stand, internationalt sjælden bog i omløb.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. marts
1. udgave fra 2002 på forlaget Borgen
Oplag: active
Kategori: Kommunikation
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 424 gram
En praktisk guide til at forbedre kommunikationen og opnå resultater på jobbet. hft, kan sendes m DAO for 39 kr oveni til nærmeste udleveringssted
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. marts
1. udgave fra 2014 på Forlaget Bianco Luno
Oplag: active
Kategorier: Kommunikation, Samfund & historie, Selvudvikling
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 164 gram
Udvalg af præsten og forfatteren Kathrine Lilleør's (f. 1964) blogs, klummer og kommentarer fra Berlingske der indfanger tidens aktuelle problemstillinger. Hft, kan sendes m DAO for 38 kr oveni til nærmeste udleveringssted
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. marts
1. udgave fra 2010 på forlaget Lindhardt og Ringhof
Oplag: active
Kategorier: Kommunikation, Romaner
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 420 gram
Skal man have en mand for at være lykkelig? Hvor buttet skal man være for at virke tiltrækkende? Hvor mange gange i sit liv kan man elske? Og hvornår slipper man sin alder og bare flyder med? hft, kan sendes m DAO for 39 kr oveni til nærmeste udleveringssted
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. marts
1. udgave fra 1997 på forlaget Borgen
Oplag: active
Kategori: Kommunikation
pris: 90 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 399 gram
slut fred med det modsatte køn. Hft, lidt hyldespor, kan sendes m DAO for 40 kr oveni til nærmeste udleveringssted
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 11. marts
1. udgave fra 2001 på forlaget gyldendals bogklubber
Oplag: active
Kategorier: Børn & forældre, Kommunikation
pris: 80 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 289 gram
af forfatteren til Rød Stue Kalder. hæftet, 2001, flot, kan sendes m DAO for 41 kr oveni til nærmeste udleveringssted
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 10. marts
1. udgave fra 2010 på forlaget Gyldendal
Oplag: active
Kategorier: Kommunikation, Kompetenceudvikling
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 375 gram
Bogen er foreligger i softback udgave og tæller 208 sider. Bogen er ny! - Om bogens indhold hedder det: Når vi taler sammen, foregår over 90 procent af kommunikationen nonverbalt gennem stemmeføringen og kropssproget. Vi har alle oplevet, når der ikke er overensstemmelse mellem ord, stemme og kropssprog. Når det sker, er det altid de nonverbale signaler fra stemmen og kropssproget vi tror på. Fx når chefen taler om åbenhed, men samtidig står med korslagte arme og en afvisende attitude og bruger et tonefald, der afslører hans manglende interesse i emnet. Disse nonverbale signaler, gør chefen utroværdig, og utroværdighed mindsker gennemslagskraften. Enhver, der arbejder med at formidle mundtligt, kan få stort udbytte af at træne stemmen og kropssprogets udtryk. Man behøver ikke at skulle optræde for en stor forsamling for at have brug for øget bevidsthed og træning af stemmen og kropssprogets virkemidler. Alle – fra foredragsholdere og ledere over undervisere, læger, sygeplejersker, advokater og journalister – kan have nytte af at øge deres gennemslagskraft. Denne bog tager ikke blot fat på kropssprogets virkemidler. Den behandler også stemmens værktøjer, stemmestøtte og vejrtrækningen. Kontrol over lydstyrke, taletempo, brugen af forskellige typer pauser og variationer i tonelejet m.m. er sammen med kropssproget essentielt for, hvordan man bliver set, hørt og forstået. Bogen tilbyder en lang række øvelser, som giver enhver mulighed for at blive bedre til at udtrykke sig gennem sin stemme og sit kropssprog. De leverer i bogen nyttig baggrundsviden, grundig instruktion og staldtips fra kunstnere, der optimerer gennemslagskraften.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 8. marts
1. udgave fra 1998 på forlaget Carlsen
Oplag: active
ISBN: 8756277741
Kategorier: Grafik, Historie:Verden, Kommunikation
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Stort format. Hardback. 128 sider. Gennemillustreret i farver. Overskueligt opdelt i emner.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 2002 på Akademisk forlag
Oplag: active
ISBN: 9788750036821
Kategori: Kommunikation
pris: 168 kr – stand: ★★★★★★
Kommunikation på internettet kombinerer de muligheder, der er kendt fra andre medier, og alligevel er det noget helt for sig selv. Denne bog giver læseren en forståelse for internettet som medie og en systematisk indføring i, hvordan virksomheder og organisationer bør arbejde strategisk med ...
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 1993 på Aalborg Universitetsforlag
Oplag: active
ISBN: 978877307462658
Kategori: Kommunikation
pris: 60 kr – stand: ★★★★★★
Antologien handler om, hvordan reklamen til stadighed finder nye veje, når den taler til vores forestillinger, ønsker og behov. Reklamen er kulturens refleksion - reklamen søger at give os indtryk, som vi kan forvandle til udtryk i varebrug og livsstil. Reklamen griber sociale og psykologiske behov
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 2004 på forlaget Continuum
Oplag: active
ISBN: 9780826454461
Kategori: Kommunikation
pris: 85 kr – stand: ★★★★★★
Genre theory in the past few years has contributed immensely to our understanding of the way discourse is used in academic, professional and institutional contexts. However, its development has been constrained by the nature and design of its applications, which have invariably focused on ...
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 1997 på forlaget Edinburgh University Press
Oplag: active
ISBN: 9780748608331
Kategori: Kommunikation
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
What do real people around the world actually say when they meet for business purposes? This book explores how people around the world, speaking different languages, accomplish business. It explores the cultural assumptions underlying a variety of task-oriented verbal interactions - from a simple ..
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 2003 på forlaget Wiley-Blackwell
Oplag: active
ISBN: 9781405102803
Kategori: Kommunikation
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
The Globalization Reader makes sense of a term that has become an all–purpose catchword in contemporary debates. This new edition has been thoroughly revised and updated, with thirty new essays and a new section on anti–globalization movements. The editors have replaced several abstract articles ...
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
2. udgave fra 1992 på forlaget Bogklubben 12 bøger
Oplag: active
ISBN: 8789327578
Kategori: Kommunikation
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 458 gram
Bogen er i hardcover - helt som ny uden brugsspor
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. marts
1. udgave fra 1995 på Forlaget Åløkke
Oplag: active
ISBN: 87-592-2140-2
Kategorier: Amerika/USA, Erhverv, Kommunikation, Mad & gastronomi, Markedsføring
pris: 220 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 410 gram
COCA-COLA Business på verdensplan -48s- Hardback. Coca-Cola’s erhvervshistorie. Rigt illustreret. B2024-03-50 - Pris ex forsendelse.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. marts
fra 2012-04-03 på forlaget John Wiley & Sons
Oplag: active
ISBN: 07-8797-093-X
Kategori: Kommunikation
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
New breakthrough thinking in organizational learning, leadership, and change Continuous improvement, understanding complex systems, and promoting innovation are all part of the landscape of learning challenges today's companies face. Amy Edmondson shows that organizations thrive, or fail to thrive, based on how well the small groups within those organizations work. In most organizations, the work that produces value for customers is carried out by teams, and increasingly, by flexible team-like entities. The pace of change and the fluidity of most work structures means that it's not really about creating effective teams anymore, but instead about leading effective teaming. Teaming shows that organizations learn when the flexible, fluid collaborations they encompass are able to learn. The problem is teams, and other dynamic groups, don't learn naturally. Edmondson outlines the factors that prevent them from doing so, such as interpersonal fear, irrational beliefs about failure, groupthink, problematic power dynamics, and information hoarding. With Teaming, leaders can shape these factors by encouraging reflection, creating psychological safety, and overcoming defensive interpersonal dynamics that inhibit the sharing of ideas. Further, they can use practical management strategies to help organizations realize the benefits inherent in both success and failure. Presents a clear explanation of practical management concepts for increasing learning capability for business results Introduces a framework that clarifies how learning processes must be altered for different kinds of work Explains how Collaborative Learning works, and gives tips for how to do it well Includes case-study research on Intermountain healthcare, Prudential, GM, Toyota, IDEO, the IRS, and both Cincinnati and Minneapolis Children's Hospitals, among others Based on years of research, this book shows how leaders can make organizational learning happen by building teams that learn.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. marts
1. udgave fra 1998 på Aalborg Universitetsforlag
Oplag: active
ISBN: 978-87-7307-617-0
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 70 kr – stand: ★★★★★★
Kommunikation i organisationer
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. marts
1. udgave fra 2021 på Aalborg Universitetsforlag
Oplag: active
ISBN: 87-7112-480-2
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Bogen sætter fokus på, hvordan man kan forstå og analysere samtaler
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. marts
1. udgave fra 2020 på Aalborg Universitetsforlag
Oplag: active
ISBN: 978-87-7210-307-5
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Denne bog udspringer af et ønske om at sætte fokus på betydningen af mellemmenneskelig kontakt i professionelle relationer
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 1. marts
1. udgave fra 2005 på Børsens Forlag - 1. oplag
Oplag: active
ISBN: 87-7664-049-3
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 744 gram
Når ledelse er kommunikation: en medreflekterende bog om lederens kommunikative kompetencer – 308 sider – Hardback med smudsbind – Sprog: Dansk. Om ledelseskommunikation i et internt perspektiv, d.v.s. lederens kommunikation til medarbejderne. Med teoretiske afsnit ledsaget af reflektionsøvelser og værktøjer, samt beskrivelser af cases fra bl.a. Geoteknisk Institut, Danmarks Blindebibliotek, Sonofon, Danish Crown, NNIT og Ecolab. B2212 – 14- 10035 - Pris ex forsendelse
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 27. februar
1. udgave fra 2007 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 978877864
Kategori: Kommunikation
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 675 gram
240 sider, heftet, rigtig fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 26. februar
1. udgave fra 1999 på Aarhus Universitetsforlag
Oplag: active
ISBN: 9788773076262
Kategorier: Kommunikation, Ledelse & Management, Organisation
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Interpersonel Kommunikation i Organisationer nr. 5. 285 sider, heftet, tidligere ejers navn diskret på indersiden af omslaget ellers rigtig fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.