Søg efter bog


Din søgning gav: 9 resultater
  1. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 28. februar

    Kundefokus skaber konkurrencekraft

    Af Mogens Bjerre;Torben Ulrich;Jens Refshø

    1. udgave fra 2008Børsens Forlag

    ISBN: 9788776641122

    Kategori: Ledelse & Management

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    306 sider, hardback i originalt smudsomslag.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  2. Billede af bogen Dansk Decameron III - 10 erotiske noveller i ramme. 3. Samling

    Senest opdateret 28. marts

    Dansk Decameron III - 10 erotiske noveller i ramme. 3. Samling

    Af Noveller af Knud Sønderby, Hans Severinsen, Palle Lauring, Børge Madsen, René von Barnekow, Ove Brønnum, Mogens Linck, Knuth Becker, Hans Bjerregaard, og Johannes Wulff.

    2. udgave fra 1962 på forlaget Samlerens Lommebøger - 1962 - 2. udgave

    Kategorier: Erotik, Noveller

    pris: 70 kr – stand: ★★★★★

    Dansk Decameron III - 10 erotiske noveller i ramme -149s- Paperback. Illustreret Paperback (af Preben Zahle). Bindet er gulnet. Ellers en bog til seks stjerner. Omslagstegning af Preben Zahle. B2104-418.1 - Pris ex forsendelse, vægt 105g.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  3. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 28. april

    Mærkevaren

    Af Mogens Bjerre

    fra 1993 på forlaget Schultz

    Kategori: Øvrige

    pris: 175 kr – stand: ★★★★★

    Sideantal: 298
    Indbinding: Hardback.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  4. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. marts

    Kundefokus skaber konkurrencekraft. Key account management

    Af Mogens m.fl. Bjerre

    fra 2008Børsens Forlag

    Kategori: Øvrige

    pris: 205 kr – stand: ★★★★★

    Indbinding: Hardback
    Med smudsomslag.


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  5. Billede af bogen Spejlet-16 Noveller af unge danske forfattere

    Senest opdateret 24. april

    Spejlet-16 Noveller af unge danske forfattere

    Af Carl Bang – H.M. Berg – Karen Bjerresø- Svend Aage Clausen – Hans Ditlev – Finn Gerdes – Gunner Gersov – Elsa Gress – Preben Hovland – Hans Lyngby Jepsen – Mogens Linck – Ester Nagel – Kai Borgen Nielsen – Peer Schaldemose -Gunnar Sneum & Hilmer Wulff – under redaktion af Paul la Cour

    fra 1952Gyldendalske Boghandel Nordisk Forlag

    Kategori: Noveller

    pris: 120 kr – stand: ★★★★

    Vægt: 505 gram

    Spejlet-16 Noveller af unge danske forfattere - 157 sider - Paperback (gulnet) - Hæftet, opskåret - Sprog: Dansk. - Pris ex forsendelse -B1720 -19 -11018


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  6. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. marts

    Rammens kunst

    Af Mogens Bencard & Bjerre, Henrik

    fra 2008 på forlaget Statens Museum for Kunst

    Kategori: Øvrige

    pris: 205 kr – stand: ★★★★

    Indbinding: Hardback
    Lille skade nederst på ryggen. Koncept: Henrik Bjerre, Jannie Henriette Linnemann - ill. (nogle i farver) - Om billedrammen som selvstændig kunstværk og dens betydning for maleriet gennem tiderne - Udgivet i forbindelse med udstilling 8.3.2008-15.3.2


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  7. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 14. april

    Franchising

    Af Bjerre, Mogens & Klaus Fog

    pris: 115 kr – stand: ★★★

    Indbinding: Hæftet.
    Stand: Velholdt eksemplar
    Et forretningssystem for fremtiden. 1985, 191s. Et forretningssystem for fremtiden. 1985, 191s


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  8. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 11. maj

    Keyaccount Management, Et strategisk værktøj

    Af Mogens Bjerre

    1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: 1.

    ISBN: 87-7553-774-5

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring

    pris: 170 kr – stand:

    Vægt: 750 gram

    indbundet og med smudsomslag Key Account Management - at håndtere de gode kunder, de strategiske nøglekunder, på den bedst mulige måde - betyder stærke, gensidige konkurrencemæssige fordele - både for virksomheden og kunden. Det er vigtigt at fastholde og udbygge gode relationer til virksomhedens vigtigste kunder. Ikke mindst i en tid, hvor kundeloyaliteten er faldende, og konkurrencen bliver hårdere. Det handler om langsigtede betragtninger, konsistens og ikke mindst om at styrke kundens konkurrencedygtighed - og dermed sin egen. Men gode personlige relationer er ikke nok. I dag skal der sikres en systematisk etablering, vedligeholdelse og udvikling af kundeforholdet, og løsningen er Key Account Management. Denne bog besvarer de store spørgsmål: hvad er KAM, hvorfor er KAM en løsning, og hvordan gør man i praksis? - Hvad er Key Account Management, og hvilke typer findes der? - Hvilke fordele og ulemper findes ved KAM? - Hvordan kommer man i gang? - Hvordan identificeres, styres og fastholdes nøglekunder? - Hvad skal udbyttet være? - Hvilke strategiske, taktiske og operationelle muligheder og konsekvenser har KAM? Key Account Management i praksis: I bogen er fem danske cases grundigt beskrevet som eksempler på succesfuld implementering af Key Account Management:


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



  9. Intet billede af bogen

    Senest opdateret 26. april

    Trademarketing - hvorfor - hvordan

    Af Mogens Bjerre

    fra 1995Børsens forlag

    Kategori: Øvrige

    pris: 105 kr

    Indbinding: IB
    sTEMPel fra tidligere ejer forrest i bogen. 


    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog



betalings kort