Senest opdateret 28. februar
1. udgave fra 2008 på Børsens Forlag
ISBN: 9788776641122
Kategori: Ledelse & Management
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
306 sider, hardback i originalt smudsomslag.
Senest opdateret 28. marts
2. udgave fra 1962 på forlaget Samlerens Lommebøger - 1962 - 2. udgave
pris: 70 kr – stand: ★★★★★
Dansk Decameron III - 10 erotiske noveller i ramme -149s- Paperback. Illustreret Paperback (af Preben Zahle). Bindet er gulnet. Ellers en bog til seks stjerner. Omslagstegning af Preben Zahle. B2104-418.1 - Pris ex forsendelse, vægt 105g.
Senest opdateret 28. april
fra 1993 på forlaget Schultz
Kategori: Øvrige
pris: 175 kr – stand: ★★★★★
Sideantal: 298
Indbinding: Hardback.
Senest opdateret 26. marts
fra 2008 på Børsens Forlag
Kategori: Øvrige
pris: 205 kr – stand: ★★★★★
Indbinding: Hardback
Med smudsomslag.
Senest opdateret 24. april
fra 1952 på Gyldendalske Boghandel Nordisk Forlag
Kategori: Noveller
pris: 120 kr – stand: ★★★★
Vægt: 505 gram
Spejlet-16 Noveller af unge danske forfattere - 157 sider - Paperback (gulnet) - Hæftet, opskåret - Sprog: Dansk. - Pris ex forsendelse -B1720 -19 -11018
Senest opdateret 26. marts
fra 2008 på forlaget Statens Museum for Kunst
Kategori: Øvrige
pris: 205 kr – stand: ★★★★
Indbinding: Hardback
Lille skade nederst på ryggen. Koncept: Henrik Bjerre, Jannie Henriette Linnemann - ill. (nogle i farver) - Om billedrammen som selvstændig kunstværk og dens betydning for maleriet gennem tiderne - Udgivet i forbindelse med udstilling 8.3.2008-15.3.2
Senest opdateret 14. april
pris: 115 kr – stand: ★★★
Indbinding: Hæftet.
Stand: Velholdt eksemplar
Et forretningssystem for fremtiden. 1985, 191s. Et forretningssystem for fremtiden. 1985, 191s
Senest opdateret 11. maj
1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: 1.
ISBN: 87-7553-774-5
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★
Vægt: 750 gram
indbundet og med smudsomslag Key Account Management - at håndtere de gode kunder, de strategiske nøglekunder, på den bedst mulige måde - betyder stærke, gensidige konkurrencemæssige fordele - både for virksomheden og kunden. Det er vigtigt at fastholde og udbygge gode relationer til virksomhedens vigtigste kunder. Ikke mindst i en tid, hvor kundeloyaliteten er faldende, og konkurrencen bliver hårdere. Det handler om langsigtede betragtninger, konsistens og ikke mindst om at styrke kundens konkurrencedygtighed - og dermed sin egen. Men gode personlige relationer er ikke nok. I dag skal der sikres en systematisk etablering, vedligeholdelse og udvikling af kundeforholdet, og løsningen er Key Account Management. Denne bog besvarer de store spørgsmål: hvad er KAM, hvorfor er KAM en løsning, og hvordan gør man i praksis? - Hvad er Key Account Management, og hvilke typer findes der? - Hvilke fordele og ulemper findes ved KAM? - Hvordan kommer man i gang? - Hvordan identificeres, styres og fastholdes nøglekunder? - Hvad skal udbyttet være? - Hvilke strategiske, taktiske og operationelle muligheder og konsekvenser har KAM? Key Account Management i praksis: I bogen er fem danske cases grundigt beskrevet som eksempler på succesfuld implementering af Key Account Management:
Senest opdateret 26. april
fra 1995 på Børsens forlag
Kategori: Øvrige
pris: 105 kr
Indbinding: IB
sTEMPel fra tidligere ejer forrest i bogen.