Senest opdateret 31. marts
1. udgave fra 2009 på forlaget Amacom
Oplag: 1
ISBN: 9780814415214
Kategori: Ledelse & Management
pris: 105 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
xiii+206 sider, halvlærredsbog i originalt smudsomslag, super flot stand.
Senest opdateret 11. maj
1,. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: 1,
ISBN: 87-7553-725-7
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Kotler om marketing, hans nyeste bog, er skrevet til erhvervsledere og er den længe ventede guide i markedsføring. Her øser han af sin værdifulde viden og erfaring og samler i en enkelt bog både klassisk indsigt og nye tanker. Læserne kan føre deres kvalifikationer og kundskaber ajour med henblik på aktuelle udfordringer og muligheder, som blandt andet hyperkonkurrence, global markedsføring og markedsføring over internettet. Hertil kommer en mængde avancerede strategier og taktikker, som umiddelbart kan anvendes på det 21. århundredes store udfordringer.indbundet og med smudsomslag
Senest opdateret 15. marts
1. udgave fra 2010 på forlaget L & R Business
ISBN: 9788711411841
Kategori: Ledelse & Management
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
208 sider, illustreret i s/h, hardback i originalt smudsomslag, super flot stand.
Senest opdateret 5. marts
12. udgave fra 2006 på forlaget Prentice Hall
ISBN: 01-3145-757-8
pris: 170 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 2100 gram
This is the 12th edition of 'Marketing Management' which preserves the strengths of previous editions while introducing new material and structure to further enhance learning. Kan afhentes i Søborg eller sendes
Senest opdateret 26. februar
fra 1991 på forlaget Prentice – Hall International Edition
ISBN: 0-13-563479-2
Kategorier: Engelsk, Faglitteratur, Studiebøger
pris: 150 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 1585 gram
Marketing Management: Analysis, Planning, Implementation and Control (seventh edition) – 756 sider – Paperback - Sprog: English. - Pris ex forsendelse
Senest opdateret 26. marts
fra 2010 på forlaget Lindhard og Ringhof
Kategori: Øvrige
pris: 90 kr – stand: ★★★★★
Indbinding: Hardback
Med smudsomslag.
Senest opdateret 5. marts
4. udgave fra 2006
ISBN: 01-3201-773-3
pris: 120 kr – stand: ★★★★
Vægt: 1700 gram
For undergraduate/graduate-level courses in Hospitality and Tourism Marketing.THE most widely used Hospitality marketing text-comprehensive and innovative, managerial and practical, state-of-the-art and real-world. Easy-to-read and user-friendly, it provides examples and applications that illustrate the major decisions hospitality marketing managers face in their efforts to balance objectives and resources against needs and opportunities in today's global marketplace. Real-world in focus, it reflects the authors' rich combination of both teaching and international consulting experience in the hospitality and travel industries. An abundance of real-world examples and cases and experiential and internet exercises give students extraordinary insight into marketing situations they will actually encounter on the job.
Senest opdateret 26. marts
fra 2009 på Børsens Forlag
Kategori: Øvrige
pris: 205 kr – stand: ★★★★
Indbinding: Hardback
Med smudsomslag.
Senest opdateret 14. april
fra 2016 på forlaget Pearson Education, 2016
pris: 415 kr – stand: ★★★
Sideantal: 976
Indbinding: Hardback, large format
Stand: Near fine
The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller an encyclopaedia of marketing considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rigour and managerial r. The classic Marketing Management is an undisputed global best-seller an encyclopaedia of marketing considered by many as the authoritative book on the subject. This third European edition keeps the accessibility, theoretical rigour and managerial r
Senest opdateret 14. april
fra 2008 på forlaget Prentice Hall
pris: 295 kr – stand: ★★★
Sideantal: 1020
Indbinding: Publishers softcover, large format
Stand: Very good
.