Kategorien: MarkedsføringDenne kategori indeholder 119 bøger.



  • 61Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Klimaforandringer - Hvad er din forretningsstrategi?

    Af Andrew J. Hoffman & John G. Woody

    fra 2009 på forlaget Gyldendal Business

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Miljø, Samfundsvidenskab

    pris: 105 kr – stand: ★★★★★★

    Klimaforandringer er kommet for at blive - det samme er de forandringer, som de vil medføre for virksomhederne. Forfatterne taler om en "markedsovergang", hvor der vil være både vindere og tabere. De virksomheder, der viser lederskab og tager ansvar for den grønne omstilling, vil være morgendagens vindere. Bogen inspirerer til, hvordan ledere og virksomheder kan drage fordele ved at lede an i udviklingen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 62Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Branson - Behind the Mask

    Af Tom Bower

    fra 2014 på forlaget Faber & Faber

    Oplag: active

    Kategorier: Biografier, Markedsføring

    pris: 115 kr – stand: ★★★★★★

    Uhyre velskrevet bog af en af Storbritanniens førende undersøgende journalister, Tom Bower, som absolut ikke stryger Branson med hårene. Som iværksætter er Richard Branson i en kategori for sig. Om nogen er den britiske eventyrer, luftballonskipper og forretningsgeni en mester i at brande sig selv og sine virksomheder: Virgin Records, Virgin Airlines, Virgin Galatic... Samtidig har han stærke meninger omkring vigtigheden af at handle mere klimavenligt. Bogen tjekker, om der er sammenhæng mellem Bransons holdninger og den måde, han driver sine virksomheder på. Bogen er en kasseret biblioteksbog i perfekt stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 63Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Amazon.com - Historien om Jeff Bezos

    Af Brad Stone

    på forlaget Gyldendal

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 219 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 790 gram

    Bogen er i hardback, og omslaget har et lille buk - men bogens sider er perfekte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 64Intet billede af bogen

    Senest opdateret 24. marts

    Data and Goliath. The hidden battles to collect your data and control your world.

    Af Bruce Schneider

    1. udgave fra 2015 på forlaget W. W. Norton and Company

    Oplag: active

    ISBN: 9780393244816

    Kategori: Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    383 sider, hardback i originalt smudsomslag, indklæbet navne mærkat fra tidligere ejer på første blanke side og signatur på titelblad eller super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 65Intet billede af bogen

    Senest opdateret 18. marts

    Finanskrisen 2008-2009. Nye værdier og spilleregler på finansmarkederne.

    Af George Soros

    1. udgave fra 2008 på forlaget Hovedland

    Oplag: active

    ISBN: 9788770701303

    Kategorier: Markedsføring, Økonomi

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    174 sider, hardback i smudsomslag, rigtig flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 66Intet billede af bogen

    Senest opdateret 18. marts

    Kreativitet der sælger

    Af Carsten Lynge

    1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 9788775536726

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    253 sider, illustreret i farver, hardback i super flot stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 67Intet billede af bogen

    Senest opdateret 15. marts

    Precision Marketing. Maximizing revenue through relevance.

    Af Sandra Zoratti;Lee Gallagher

    1. udgave fra 2012 på forlaget ogan Page

    Oplag: active

    ISBN: 9780749465353

    Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    208 sider, Paperback i rigtig fin stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 68Intet billede af bogen

    Senest opdateret 6. marts

    Markedsføringsplanlægning

    Af Bregendahl, Michael m.fl.

    1. udgave fra 1998 på forlaget Schønberg

    Oplag: active

    ISBN: 9788757015515

    Kategori: Markedsføring

    pris: 165 kr – stand: ★★★★★★

    Denne bog dækker hele pensum i markedsføringsplanlægning til merkonomeksamen.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 69Intet billede af bogen

    Senest opdateret 6. marts

    Total markedsorientering

    Af Erik Thelin

    1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz

    Oplag: active

    ISBN: 9788756921683

    Kategori: Markedsføring

    pris: 145 kr – stand: ★★★★★★

    Denne bog giver overblik over og indføring i firmaets samspil med dets kunder.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 70Intet billede af bogen

    Senest opdateret 4. februar

    8 ord du altid skal slette fra din tekst og 39 andre sølvkorn fra DK's største kommunikationsblog.

    Af Bro

    1. udgave fra 2014 på forlaget Bro

    Oplag: active

    ISBN: 9788793284111

    Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier, Retorik

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    210 sider. Illustreret. Hilsen fra forlaget bro på titelblad eller ren og fin.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 71Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. februar

    Medieanalyse og relevans - grundbog i medieananlyse

    Af Peter Heller Lützen

    1. udgave fra 2010dansklærerforeningens forlag

    Oplag: active

    ISBN: 978.-87-7996-148-7

    Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring, Presse og Medier, Studiebøger, Undervisning

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★★

    paperback. Medieanalyse og relevans – en grundbog i medieanalyse præsenterer mediefeltet på en ny og anderledes måde: bogen ser ikke isoleret på de enkelte medier, men tager udgangspunkt i de modaliteter som medier kommunikerer med, og præsenterer således en række tværgående analytiske begreber og m

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 72Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. februar

    Kotler om marketing

    Af Philip Kotler

    1,. udgave fra 1999 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-725-7

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 120 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 800 gram

    Kotler om marketing, hans nyeste bog, er skrevet til erhvervsledere og er den længe ventede guide i markedsføring. Her øser han af sin værdifulde viden og erfaring og samler i en enkelt bog både klassisk indsigt og nye tanker. Læserne kan føre deres kvalifikationer og kundskaber ajour med henblik på aktuelle udfordringer og muligheder, som blandt andet hyperkonkurrence, global markedsføring og markedsføring over internettet. Hertil kommer en mængde avancerede strategier og taktikker, som umiddelbart kan anvendes på det 21. århundredes store udfordringer.indbundet og med smudsomslag

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 73Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. februar

    Bench Marking, en praktisk tilgang

    Af Per Vagn Freytag

    1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen

    Oplag: active

    ISBN: 87-7553-845-8

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 400 gram

    indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 74Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. februar

    Sæt pris påm dine drømme

    Af Cam illa Hammerich

    2,. udgave fra 2018 på forlaget BOD

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-7188-231-5

    Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 250 gram

    Bogen er som ny. dog er der revet en blank side ud, ,hvor der stod en privat hilsen- Hvad er network marketing og hvordan opnår du resultater?. Når du kender din drøm - så skal du til at tage handling på den. Mange opnår deres drømme med network marketing. Med denne bog får du forståelse for mere end bare branchen network marketing, nemlig også hvad der skal til for at opnå din drøm. Kender du din drøm? Er du klar til at gøre ALT for at opnå den? Så skal der arbejdes ... med mindset og mange andre ting. Bogen giver dig mange ting at tænke over - alle ting som du skal forholde dig til for at få succes i livet - for at opnå din drøm.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 75Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. februar

    It's Alive

    Af Christopher Meyer & Stan Davis

    fra 2003 på forlaget Thomson

    Oplag: active

    ISBN: 1-58799-175-6

    Kategorier: Biologi, Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation

    pris: 130 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 750 gram

    indbundet og med smudsomslag Think back to the early 1970s. Imagine the opportunities for your business, career choice, and investments had you received an advance report on the ways in which computer and information technology would revolutionize the world. It’s Alive provides that opportunity today: a realistic and persuasive look into the future—the molecular economy—and how it is starting to overtake and reshape the Information Age. Today’s gene mapping and molecular engineering are equivalent to the introduction of transistor radios at the advent of the information economy. Solid-state technology moved from the labs into the business arena, providing in turn the transistor, the microprocessor, and the modem—and the information business. During the next ten years, molecular technology will follow the same pattern, moving from the lab and into the basic operation of the corporation itself. Chris Meyer and Stan Davis are our guides in understanding this new future. They show that not only biological systems evolve. The rules of evolution help explain the process of change in biology, business, and the economy, thereby providing a management guide to the business world around the corner. It’s Alive is not science fiction or futurism. It bases its insights and predictions on the impact the molecular economy is already having in such diverse business environments as manufacturing, financial services, and energy. Through in-depth case studies of Capital One Financial, the U.S. Marine Corps, British Petroleum, and the biotech firm Maxygen, Meyer and Davis show how adaptive behavior works in the real world. As the rules of evolution combine with the connected economy, our business world will become unpredictable, volatile, and continually adaptive—in other words, alive.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 76Billede af bogen Online Marketing - Den store grundbog

    Senest opdateret 24. marts

    Online Marketing - Den store grundbog

    Af Anders Hingeberg, Jacob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen

    5. udgave fra 2018 på forlaget Kursusfabrikken

    Oplag: active

    ISBN: 9788799760565

    Kategori: Markedsføring

    pris: 170 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 713 gram

    Paperback, 430 sider. Ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 77Billede af bogen Kunderejsen - De første skridt

    Senest opdateret 18. marts

    Kunderejsen - De første skridt

    Af Søren Bechmann

    fra 2016 på forlaget Service Design Institute

    Oplag: active

    ISBN: 978-87-999107-0-0

    Kategori: Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 150 gram

    Hæfte.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 78Billede af bogen Global Marketing

    Senest opdateret 6. marts

    Global Marketing

    Af Svend Hollensen

    2. udgave fra 2000 på forlaget Financial Times Management

    Oplag: active

    ISBN: 9780273646440

    Kategori: Markedsføring

    pris: 195 kr – stand: ★★★★★★

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 79Billede af bogen e Marketing eXellence. The heart of e business.

    Senest opdateret 23. februar

    e Marketing eXellence. The heart of e business.

    Af PR Smith and Dave Chaffey

    fra 2002 på forlaget Butterworth Heinemann

    Oplag: active

    ISBN: 0-7506-53335-3

    Kategori: Markedsføring

    pris: 140 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 740 gram

    E handel.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 80Intet billede af bogen

    Senest opdateret 3. april

    Medbruger

    Af Claus Skytte og Bo Kampmann Walther

    på forlaget We Love People

    Oplag: active

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Vægt: 580 gram

    Hardback i perfekt stand.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 81Intet billede af bogen

    Senest opdateret 6. marts

    Den kundeorienterede servicevirksomhed

    Af Jarmo R. Lehtinen

    1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz

    Oplag: active

    ISBN: 8756917147

    Kategori: Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★★

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 82Billede af bogen Cult Masterpieces - Icons of Our Generation

    Senest opdateret 14. april

    Cult Masterpieces - Icons of Our Generation

    Af Niefanger, Birgit m.fl.

    1. udgave fra 1999 på forlaget Globe

    Oplag: active

    Kategorier: Design, Foto, Kunst & kultur, Kunsthistorie, Markedsføring

    pris: 245 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 2280 gram

    399 sider. Hardback. Navn på tidl. ejer ses på friblad. Velholdt eksemplar! - Om de produkter indenfor mode, motorer, gadgets, design, mad og drikke, underholdning samt kosmetik, som har fået kultstatus, fordi de forener smukt design med eksklusivitet og en unik historie. - Der er produkter, der er forskellige fra andre produkter, de er slående og skiller sig ud fra mængden. Cult Mesterværker viser respekt for disse produkter og præsenterer dem på 400 rigt illustrerede sider (farvefotos & sort/hvid)

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 83Billede af bogen Kulturforskelle og den internationale markedsføring

    Senest opdateret 12. april

    Kulturforskelle og den internationale markedsføring

    Af Erik Kærgaard Kristensen

    3. udgave fra 1993 på forlaget Samfundslitteratur - 1993 - 3. udgave -

    Oplag: active

    ISBN: 87-593-045-4

    Kategorier: Markedsføring, Undervisning

    pris: 110 kr – stand: ★★★★★

    Kulturforskelle og den internationale markedsføring Bogen om evnen til at overvinde de kulturelle barriere bliver ”nøglen til kunderne” i de kommende års skærpede konkurrence. (lærebog). B2028-11-286 - Pris ex forsendelse, vægt 380g. Meget tæt på seks stjerner.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 84Billede af bogen Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien

    Senest opdateret 31. marts

    Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien

    Af Fortalt af Hans Klarskov til Leif Plenov

    1. udgave fra 1990 på forlaget SAV-Danmark A/S

    Oplag: active

    Kategorier: Erhverv, Erindringer, Markedsføring

    pris: 95 kr – stand: ★★★★★

    Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien – 135 sider – Hardback. Historien om SAV-Danmark er meget tæt forbundet med historien om Hans Klarskov. Virksomheden og mennesket er så at sige vokset op sammen. Han startede fra bunden og byggede sit markedsføringsfirma op fra ingenting til hvad det er i dag: et af de største i sin art i Danmark – og uden tvivl det mest original. Derfor er krøniken om SAV-Danmark samtidig en selvbiografi af manden, der trodsede alle vanskeligheder, gik sine egne veje og skabte denne succes. Med dedikation af Hans Klarskov. B2204-11-306 – Pris ex forsendelse, vægt 525g.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 85Billede af bogen Webdating

    Senest opdateret 25. marts

    Webdating

    Af Sanne Westergaard, Lasse Havndrup & Kristian Engberg

    fra 2001 på forlaget Moment

    Oplag: active

    ISBN: 87-986121-3-1

    Kategorier: Erotik, Kommunikation, Markedsføring

    pris: 50 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 163 gram

    undertitel "Flirt på internettet". Bogen indeholder talrige tanker fra erfarne blind datere, historier om webdating på godt og ondt - og en lille guide til hvordan du også kan score på internettet! Omslaget lette påvirkninger, men ellers fremtræder bogen som ny.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 86Billede af bogen Sex, løgn og fotografi

    Senest opdateret 25. marts

    Sex, løgn og fotografi

    Af Mette Sandbye og Erik Steffensen

    fra 1995 på forlaget Rævens Sorte Bibliotek

    Oplag: active

    ISBN: 87-7378-140-1

    Kategorier: Foto, Kunst & kultur, Markedsføring

    pris: 85 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 234 gram

    Har et overdækket navnstempel og omslaget kan virke lidt slidt, men ellers fremtræder bogen som ulæst. Tekster om kunst, fortografi, snapshots og virkelighed. Mange fotos.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 87Billede af bogen Stealing Time. Steve Case, Jerry Levin, and the Collapse of AOL Time Warner

    Senest opdateret 25. marts

    Stealing Time. Steve Case, Jerry Levin, and the Collapse of AOL Time Warner

    Af Alec Klein

    fra 2003 på forlaget Simon & Schuters

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-7432-5984-X

    Kategorier: Kriminalitet, Ledelse & Management, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 412 gram

    "Klein has written a corporate saga both investigative and entertaining…This is a business book for ages." - Baltimore Sun

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 88Billede af bogen In for a Penny

    Senest opdateret 25. marts

    In for a Penny

    Af Peter Hargreaves

    fra 2009 på forlaget Harriman

    Oplag: active

    ISBN: 978-1-905641-94-9

    Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 462 gram

    Et forretnings eventyr. Om at opbygge en virksomhed.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 89Billede af bogen The Predators' Ball

    Senest opdateret 25. marts

    The Predators' Ball

    Af Connie Bruck

    fra 1989 på forlaget Penguin

    Oplag: active

    Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kriminalitet, Markedsføring

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 256 gram

    En markedsførings historie (virkelig) som ender med bedrag og stor sag -og dom. Lærerig.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
  • 90Billede af bogen King of Capital

    Senest opdateret 25. marts

    King of Capital

    Af David Carey and John E. Morris

    fra 2012 på forlaget Crown Business

    Oplag: active

    ISBN: 978-0-307-88602-6

    Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi

    pris: 60 kr – stand: ★★★★★

    Vægt: 320 gram

    The remarkable rise, fall, and rise again of Steve Scharzman and Blackstone.

    Se flere bøger kun fra denne bogsælger.

    Se mere om bogenKøb bog
betalings kort