Senest opdateret 3. april
fra 2009 på forlaget Gyldendal Business
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Miljø, Samfundsvidenskab
pris: 105 kr – stand: ★★★★★★
Klimaforandringer er kommet for at blive - det samme er de forandringer, som de vil medføre for virksomhederne. Forfatterne taler om en "markedsovergang", hvor der vil være både vindere og tabere. De virksomheder, der viser lederskab og tager ansvar for den grønne omstilling, vil være morgendagens vindere. Bogen inspirerer til, hvordan ledere og virksomheder kan drage fordele ved at lede an i udviklingen.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. april
fra 2014 på forlaget Faber & Faber
Oplag: active
Kategorier: Biografier, Markedsføring
pris: 115 kr – stand: ★★★★★★
Uhyre velskrevet bog af en af Storbritanniens førende undersøgende journalister, Tom Bower, som absolut ikke stryger Branson med hårene. Som iværksætter er Richard Branson i en kategori for sig. Om nogen er den britiske eventyrer, luftballonskipper og forretningsgeni en mester i at brande sig selv og sine virksomheder: Virgin Records, Virgin Airlines, Virgin Galatic... Samtidig har han stærke meninger omkring vigtigheden af at handle mere klimavenligt. Bogen tjekker, om der er sammenhæng mellem Bransons holdninger og den måde, han driver sine virksomheder på. Bogen er en kasseret biblioteksbog i perfekt stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. april
på forlaget Gyldendal
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 219 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 790 gram
Bogen er i hardback, og omslaget har et lille buk - men bogens sider er perfekte.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
1. udgave fra 2015 på forlaget W. W. Norton and Company
Oplag: active
ISBN: 9780393244816
Kategori: Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
383 sider, hardback i originalt smudsomslag, indklæbet navne mærkat fra tidligere ejer på første blanke side og signatur på titelblad eller super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. marts
1. udgave fra 2008 på forlaget Hovedland
Oplag: active
ISBN: 9788770701303
Kategorier: Markedsføring, Økonomi
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
174 sider, hardback i smudsomslag, rigtig flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. marts
1. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 9788775536726
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
253 sider, illustreret i farver, hardback i super flot stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 15. marts
1. udgave fra 2012 på forlaget ogan Page
Oplag: active
ISBN: 9780749465353
Kategorier: Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
208 sider, Paperback i rigtig fin stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 1998 på forlaget Schønberg
Oplag: active
ISBN: 9788757015515
Kategori: Markedsføring
pris: 165 kr – stand: ★★★★★★
Denne bog dækker hele pensum i markedsføringsplanlægning til merkonomeksamen.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz
Oplag: active
ISBN: 9788756921683
Kategori: Markedsføring
pris: 145 kr – stand: ★★★★★★
Denne bog giver overblik over og indføring i firmaets samspil med dets kunder.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 4. februar
1. udgave fra 2014 på forlaget Bro
Oplag: active
ISBN: 9788793284111
Kategorier: Markedsføring, Presse og Medier, Retorik
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
210 sider. Illustreret. Hilsen fra forlaget bro på titelblad eller ren og fin.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. februar
1. udgave fra 2010 på dansklærerforeningens forlag
Oplag: active
ISBN: 978.-87-7996-148-7
Kategorier: Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring, Presse og Medier, Studiebøger, Undervisning
pris: 110 kr – stand: ★★★★★★
paperback. Medieanalyse og relevans – en grundbog i medieanalyse præsenterer mediefeltet på en ny og anderledes måde: bogen ser ikke isoleret på de enkelte medier, men tager udgangspunkt i de modaliteter som medier kommunikerer med, og præsenterer således en række tværgående analytiske begreber og m
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. februar
1,. udgave fra 1999 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-725-7
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 120 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 800 gram
Kotler om marketing, hans nyeste bog, er skrevet til erhvervsledere og er den længe ventede guide i markedsføring. Her øser han af sin værdifulde viden og erfaring og samler i en enkelt bog både klassisk indsigt og nye tanker. Læserne kan føre deres kvalifikationer og kundskaber ajour med henblik på aktuelle udfordringer og muligheder, som blandt andet hyperkonkurrence, global markedsføring og markedsføring over internettet. Hertil kommer en mængde avancerede strategier og taktikker, som umiddelbart kan anvendes på det 21. århundredes store udfordringer.indbundet og med smudsomslag
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. februar
1. udgave fra 2001 på forlaget Børsen
Oplag: active
ISBN: 87-7553-845-8
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, Kommunikation, Markedsføring
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 400 gram
indbundet med smudsomslag Vurder dig selv, og lær af andre. Sådan lyder logikken bag ledelsesværktøjet benchmarking. Ved systematisk at studere resultater og fremgangsmåder i virksomheder med succes på udvalgte områder søger man med benchmarking at sammenligne, lære heraf og overføre fremgangsmåder for at forbedre sin virksomheds performance. I bogen præsenteres en model, som er udviklet til benchmarking i små og mellemstore virksomheder. Bogen tager udgangspunkt i et forsknings- og udviklingsprojekt, som blev gennemført ved Syddansk Universitet i Sønderborg i samarbejde med TIC (Teknologisk Informations Center) og Ni-Con, et privat konsulentfirma, i 2001. I forbindelse med projektet udviklede man en model ud fra business excellence-modellen, tilpasset den særlige situation, som den mindre produktionsvirksomhed befinder sig i. Målgruppen for modellen er typisk virksomheder med fra 20-30 til 200-250 ansatte. Bogen giver et overblik over forskellige benchmarkingmetoder, herunder hvordan bl.a. markedssituationen og virksomhedernes netværk påvirker valget af benchmarkingmodel. Den generelle benchmarkingproces gennemgås punkt for punkt. I bogens anden del introducerer forfatterne den omtalte benchmarkingmodel og fremlægger resultaterne af en benchmarkingundersøgelse i små og mellemstore produktionsvirksomheder. Endelig giver bogen med tre virksomhedscases eksempler på det konkrete udbytte, danske virksomheder kan få med benchmarking.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. februar
2,. udgave fra 2018 på forlaget BOD
Oplag: active
ISBN: 978-87-7188-231-5
Kategorier: Erhverv, Faglitteratur, IT-bøger, Kommunikation, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 250 gram
Bogen er som ny. dog er der revet en blank side ud, ,hvor der stod en privat hilsen- Hvad er network marketing og hvordan opnår du resultater?. Når du kender din drøm - så skal du til at tage handling på den. Mange opnår deres drømme med network marketing. Med denne bog får du forståelse for mere end bare branchen network marketing, nemlig også hvad der skal til for at opnå din drøm. Kender du din drøm? Er du klar til at gøre ALT for at opnå den? Så skal der arbejdes ... med mindset og mange andre ting. Bogen giver dig mange ting at tænke over - alle ting som du skal forholde dig til for at få succes i livet - for at opnå din drøm.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. februar
fra 2003 på forlaget Thomson
Oplag: active
ISBN: 1-58799-175-6
Kategorier: Biologi, Engelsk, Erhverv, Faglitteratur, Fremtid, Kommunikation, Kompetenceudvikling, Ledelse & Management, Markedsføring, Organisation
pris: 130 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 750 gram
indbundet og med smudsomslag Think back to the early 1970s. Imagine the opportunities for your business, career choice, and investments had you received an advance report on the ways in which computer and information technology would revolutionize the world. It’s Alive provides that opportunity today: a realistic and persuasive look into the future—the molecular economy—and how it is starting to overtake and reshape the Information Age. Today’s gene mapping and molecular engineering are equivalent to the introduction of transistor radios at the advent of the information economy. Solid-state technology moved from the labs into the business arena, providing in turn the transistor, the microprocessor, and the modem—and the information business. During the next ten years, molecular technology will follow the same pattern, moving from the lab and into the basic operation of the corporation itself. Chris Meyer and Stan Davis are our guides in understanding this new future. They show that not only biological systems evolve. The rules of evolution help explain the process of change in biology, business, and the economy, thereby providing a management guide to the business world around the corner. It’s Alive is not science fiction or futurism. It bases its insights and predictions on the impact the molecular economy is already having in such diverse business environments as manufacturing, financial services, and energy. Through in-depth case studies of Capital One Financial, the U.S. Marine Corps, British Petroleum, and the biotech firm Maxygen, Meyer and Davis show how adaptive behavior works in the real world. As the rules of evolution combine with the connected economy, our business world will become unpredictable, volatile, and continually adaptive—in other words, alive.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 24. marts
5. udgave fra 2018 på forlaget Kursusfabrikken
Oplag: active
ISBN: 9788799760565
Kategori: Markedsføring
pris: 170 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 713 gram
Paperback, 430 sider. Ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 18. marts
fra 2016 på forlaget Service Design Institute
Oplag: active
ISBN: 978-87-999107-0-0
Kategori: Markedsføring
pris: 50 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 150 gram
Hæfte.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
2. udgave fra 2000 på forlaget Financial Times Management
Oplag: active
ISBN: 9780273646440
Kategori: Markedsføring
pris: 195 kr – stand: ★★★★★★
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 23. februar
fra 2002 på forlaget Butterworth Heinemann
Oplag: active
ISBN: 0-7506-53335-3
Kategori: Markedsføring
pris: 140 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 740 gram
E handel.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 3. april
på forlaget We Love People
Oplag: active
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Vægt: 580 gram
Hardback i perfekt stand.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 6. marts
1. udgave fra 1987 på forlaget Schultz
Oplag: active
ISBN: 8756917147
Kategori: Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★★
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 14. april
1. udgave fra 1999 på forlaget Globe
Oplag: active
Kategorier: Design, Foto, Kunst & kultur, Kunsthistorie, Markedsføring
pris: 245 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 2280 gram
399 sider. Hardback. Navn på tidl. ejer ses på friblad. Velholdt eksemplar! - Om de produkter indenfor mode, motorer, gadgets, design, mad og drikke, underholdning samt kosmetik, som har fået kultstatus, fordi de forener smukt design med eksklusivitet og en unik historie. - Der er produkter, der er forskellige fra andre produkter, de er slående og skiller sig ud fra mængden. Cult Mesterværker viser respekt for disse produkter og præsenterer dem på 400 rigt illustrerede sider (farvefotos & sort/hvid)
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 12. april
3. udgave fra 1993 på forlaget Samfundslitteratur - 1993 - 3. udgave -
Oplag: active
ISBN: 87-593-045-4
Kategorier: Markedsføring, Undervisning
pris: 110 kr – stand: ★★★★★
Kulturforskelle og den internationale markedsføring Bogen om evnen til at overvinde de kulturelle barriere bliver ”nøglen til kunderne” i de kommende års skærpede konkurrence. (lærebog). B2028-11-286 - Pris ex forsendelse, vægt 380g. Meget tæt på seks stjerner.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 31. marts
1. udgave fra 1990 på forlaget SAV-Danmark A/S
Oplag: active
Kategorier: Erhverv, Erindringer, Markedsføring
pris: 95 kr – stand: ★★★★★
Krøniker fra SAV-Danmarkshistorien – 135 sider – Hardback. Historien om SAV-Danmark er meget tæt forbundet med historien om Hans Klarskov. Virksomheden og mennesket er så at sige vokset op sammen. Han startede fra bunden og byggede sit markedsføringsfirma op fra ingenting til hvad det er i dag: et af de største i sin art i Danmark – og uden tvivl det mest original. Derfor er krøniken om SAV-Danmark samtidig en selvbiografi af manden, der trodsede alle vanskeligheder, gik sine egne veje og skabte denne succes. Med dedikation af Hans Klarskov. B2204-11-306 – Pris ex forsendelse, vægt 525g.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 2001 på forlaget Moment
Oplag: active
ISBN: 87-986121-3-1
Kategorier: Erotik, Kommunikation, Markedsføring
pris: 50 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 163 gram
undertitel "Flirt på internettet". Bogen indeholder talrige tanker fra erfarne blind datere, historier om webdating på godt og ondt - og en lille guide til hvordan du også kan score på internettet! Omslaget lette påvirkninger, men ellers fremtræder bogen som ny.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 1995 på forlaget Rævens Sorte Bibliotek
Oplag: active
ISBN: 87-7378-140-1
Kategorier: Foto, Kunst & kultur, Markedsføring
pris: 85 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 234 gram
Har et overdækket navnstempel og omslaget kan virke lidt slidt, men ellers fremtræder bogen som ulæst. Tekster om kunst, fortografi, snapshots og virkelighed. Mange fotos.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 2003 på forlaget Simon & Schuters
Oplag: active
ISBN: 978-0-7432-5984-X
Kategorier: Kriminalitet, Ledelse & Management, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 412 gram
"Klein has written a corporate saga both investigative and entertaining…This is a business book for ages." - Baltimore Sun
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 2009 på forlaget Harriman
Oplag: active
ISBN: 978-1-905641-94-9
Kategorier: Erhverv, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 462 gram
Et forretnings eventyr. Om at opbygge en virksomhed.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 1989 på forlaget Penguin
Oplag: active
Kategorier: Engelsk, Erhverv, Kriminalitet, Markedsføring
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 256 gram
En markedsførings historie (virkelig) som ender med bedrag og stor sag -og dom. Lærerig.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.Senest opdateret 25. marts
fra 2012 på forlaget Crown Business
Oplag: active
ISBN: 978-0-307-88602-6
Kategorier: Erhverv, Ledelse & Management, Markedsføring, Økonomi
pris: 60 kr – stand: ★★★★★
Vægt: 320 gram
The remarkable rise, fall, and rise again of Steve Scharzman and Blackstone.
Se flere bøger kun fra denne bogsælger.